تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۴۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد ؛
کشف 24 کیلوگرم شیشه در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: 24 کیلو و 500 گرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

اکبر کروندی امروز اظهار کرد: در یک عملیات پلیسی پیچیده توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و با همکاری اطلاعاتی با سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند توزیع شیشه که قصد وارد کردن این مقدار مواد را از استان تهران به خوزستان داشتند، متلاشی شد.

وی افزود: قاچاقچیان مواد را به طرز ماهرانه‌ای در دو دستگاه خودروی سواری جاسازی کرده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این مواد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه پنج نفر که سه نفر از آنان خانم هستند دستگیر و با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ضمن این‌که دو دستگاه خودروی سواری نیز ضبط شد.

کروندی با اشاره به کشفیات و مبارزه با سوداگران مرگ توسط این نیرو در این شهرستان تصریح کرد: اندیمشک در پیشانی مبارزه با مواد مخدر در استان قرار دارد و این نیرو تمام تلاش خود را برای مبارزه با این پدیده شوم به کار بسته است.

وی خاطرنشان کرد: به‌کارگیری نیروهای کاردان و زبده توسط ناجا و نیز همکاری خوب و سازنده سربازان گمنام امام زمان (عج) با نیروی انتظامی منطقه نقش مهمی در امر مبارزه با مواد مخدر داشته و حجم کشفیات مواد مخدر توسط ناجا به خوبی بیانگر شدت عمل و جدیت این نیرو برای مبارزه قاچاقچیان و سوداگران مرگ است.

براساس این گزارش، با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 کیلوگرم انواع مخدر در اندیمشک کشف و 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار