تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۶۵۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر دزفول:
مبارزه با موادمخدر نیازمند مشارکت‌همگانی است
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر دزفول ، مبارزه با مواد مخدر را نیازمند مشارکت همگانی دانست و گفت: در این راستا نقش و جایگاه خانواده به عنوان نخستین عامل بازدارنده در گرایش جوانان به مواد مخدر مهم و اثر گذار است.

محمد محبی در همایش خانواده خود مراقبت و الگوسازی مثبت که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی دزفول برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر دزفول انهدام آزمایشگاه تولید شیشه و پاکسازی مناطق جرم خیز را از فعالیت های این واحد عنوان کرد.

وی گفت:اقدامات نیروی انتظامی دزفول در مبارزه با مواد مخدر موجب رعب و وحشت افراد معتاد شده به طوریکه معتادان مجبورند مواد مخدر مصرفی خود را از سایر شهرها تهیه کنند.

محبی اظهار داشت:اکثر جرائم کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم با مواد مخدر در ارتباط است به طوری که پدیده مواد مخدر دیگر به عنوان یک آسیب اجتماعی مطرح نیست بلکه به عنوان یک معضل امنیت کشور را تهدید می کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر دزفول نقش خانواده در پیشگیری از گرایش فرزندانشان به مواد مخدر را مهم خواند و افزود:والدین در زمینه تحصیل به فرزندان فشار نیاورند و آنها را با کسی مقایسه نکنند زیرا در برخی موارد دانش آموزان به دلیل فشار زیاد والدین به مصرف ماده مخدر شیشه روی می آورند.

محبی افزود:باید زمان استفاده از اینترنت را برای فرزندان محدود کرد و به فرزندان آموخت هنگامیکه برای مصرف مواد مخدر به آنها تعارف می شود محکم و قاطعانه نه بگویند.

وی اظهار داشت:برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر باید اعتقادات مذهبی در خانواده ها تقویت شود تا فرزندان کمتر به این سمت گرایش پیدا کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار