تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۵۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد ؛
کشف 30 کیلوگرم هروئین در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف 30 کیلوگرم ماده مخدر هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

اکبر کروندی امروز اظهار کرد: در یک عملیات پلیسی مشترک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان 30 کیلو گرم ماده مخدر هروئین از سوادگران مرگ کشف گردید.

وی افزود: این قاچاقچیان این مواد را از استان لرستان به منظور توزیع در سایر شهرهای استان وارد کرده بودند که با هوشیاری و انجام کارهای اطلاعاتی و پیچیده پلیسی در ورودی شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر شده که با تشکیل پرونده و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ضمن این که تعداد دو دستگاه خودرو سواری نیر از متهمان توقیف گردید.

وی با اشاره به کشفیات اخیر این نیرو در زمینه مواد مخدر در شهرستان اندیمشک تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران ما چندین محموله مواد مخدر صنعتی و سنتی را که به منظور توزیع در شهرهای دیگر استان وارد شده بود کشف کرده‌اند که این نشان از عزم و اراده محکم این نیرو در زمینه برخورد با این معضل اجتماعی دارد.

کروندی خاطرنشان کرد: اندیمشک و گلوگاه پل زال به عنوان ورودی شمالی استان خوزستان یکی از راه‌های ترانزیت مواد مخدر به استان است و ما نیز تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ورود مواد افیونی به استان خوزستان توسط قاچاقچیان مواد مخدر از این مسیر به کار بسته‌ایم.

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) از ابتدای سال جاری تاکنون از قاچاقچیان بیش از 84 کیلوگرم انواع مخدر صنعتی و سنتی که از گلوگاه پل زال قصد وارد کردن این مواد به خوزستان را داشتند کشف شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار