تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۹۰۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار اسحاقي:
مقابله با قلیان بايد از خانواده ها شروع شود
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: مقابله با آفتی به نام مصرف قليان بايد ابتدا از درون خود خانواده آغاز شود.

سردار محمدرضا اسحاقی شامگاه يكشنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اظهار كرد: با دستور صریح استاندار خوزستان مبنی بر جمع آوری قلیان ها از سطح شهر، طرح مبارزه با قلیان را آغاز کردیم و هم اکنون نیز این طرح توسط فرمانداری ها در حال اجرا و پیگیری است.

وی ادامه داد: متاسفانه  تعدادی از خانواده ها در ترویج فرهنگ غلط قلیان گام بر می دارند؛ همانگونه که بعضا در پارک ها نیز مشاهده می کنیم. این ضعف اجتماعی باید از طریق آموزش و فرهنگ سازی بر طرف شود و در اصل این باورهای غلط اصلاح شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان افزود: همیشه برخورد قهری و قضایی را به عنوان آخرین گزینه مدنظر داریم و در وهله اول برخورد لفظی و پیشگیرانه را انجام می دهیم.

وی در خصوص روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و برنامه های در نظر گرفته شده به این مناسبت نیز گفت: پنجم تیر ماه به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شناخته می شود و در کشور ما این مناسبت به مدت یک هفته یعنی از ۲۹ خردادماه تا پنجم تیرماه در نظر گرفته می شود.

سردار اسحاقي عنوان كرد: در استان خوزستان بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه در این راستا تدارک دیدیم که از آن جمله می توانم به اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه های  ثابت و سیار، برگزاری همایش بهبود یافتگان و بسیاری برنامه های متنوع دیگر اشاره کنم.

وی در پایان از امحا و نابودی ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر که پیش رو داریم ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در اولین نقطه ورودی استان یعنی اندیمشک امحا و نابود می کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار