اقتصادی - خبر

کارگران نیشکر «پای کار ایران» ایستاده‌اند؛ جان‌فشانی در سنگر تولید

اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولی‌عصر‌(عج) خبر داد:

رشد نوآوری و ایده‌های راهگشا در صنعت نیشکر

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولی‌عصر‌(عج) خوزستان از رشد نوآوری و ایده‌های راهگشا در صنعت نیشکر خبر داد و گفت: این نوآوری‌ها که حاصل تلاش و ابتکار مهندسین و کارگران کارآمد این صنعت است، باعث خودکفایی در بسیاری از موضوعات و مباحث تخصصی شده است.
با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان؛

از منتخبین جامعه کارگری صنعت نیشکر تقدیر شد

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از منتخبین جامعه کارگری صنعت نیشکر تجلیل شد.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

جایگاه صنعت نیشکر در کشور بی‌نظیر است/کارگران نقش مهمی در تحقق جهش تولید دارند

حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم تجلیل از منتخبین جامعه کارگری، فرصتی برای قدردانی از جامعه کار و تلاش استان خوزستان و همچنین تأکید بر همدلی و همت برای تحقّق شعار سال بود.
مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد:

حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان از حضور پررنگ این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران خبر داد.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد:

توسعه نیشکر به یاری صنعت نفت ‌آمد / گاز بیو دی‌اکسیدکربن جایگزین نیتروژن می‌شود

به‌منظور تحقق شعار «جهش تولید» و دورزدن تحریم‌ها، شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، محصول «Bio CO2» خود را به شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برای اکسیژن‌زدایی و پرژینگ مخازن و خطوط استخراج و ذخیره نفت خام می‌دهد.

پایان شیرین‌ترین بخش رقابتی جشنواره ملی شکرستان

دبیر سومین جشنواره ملی شکرستان به گستره جغرافیایی آثار ارسالی اشاره و بیان کرد که پس از خوزستان، هرمزگان، بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری، فارس، اصفهان، تهران، البرز، اردبیل، خراسان رضوی و گیلان از لحاظ کمیت فراوانی آثار در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند.