تصاویر / مهربون

تصاویر / مهربون

تصاویر / تبلیغات کاندیداهای «خبرگان» بر در و دیوار شهر

تصاویر / تبلیغات کاندیداهای «خبرگان» بر در و دیوار شهر

تصاویر / هواپیماهای مدل

تصاویر / هواپیماهای مدل

هواپیمای مدل نمونه مشابه (قابل پرواز یا غیر قابل پرواز) یک هواپیمای واقعی یا خیالی است که از مواد متنوعی همچون کاغذ، پلاستیک، آهن، رزین‌های مصنوعی، چوب، فوم یا فایبر گلاس ساخته می‌شود. هواپیماهای مدل، هواپیماهایی بدون سرنشین هستند که تمامی قواعد لازم در ساخت هواپیماهای واقعی در آنها رعایت شده ولی از نظر ابعاد کوچکتر می باشند. این نوع از هواپیماها قادر به انجام تمام مانورهای پروازی بوده و در بسیاری از موارد دامنه توانایی حرکات آکروباتیک آنها از هواپیماهای دارای سرنشین، وسیعتر است. هواپيماي مدل كاربردهاي زیادی مي تواند داشته باشد. از جمله اين كاربردها مي توان به فعاليت هاي پژوهشي، تحقیقاتی، شناسائي، تصویربرداری، مانورهاي نمايشي و انجام پروازهاي آماتوري و تمريني اشاره کرد. در عین حال می توان آن را جزو ورزشهاي مفرح هوایي نیز برشمرد.
تصاویر / غول های زرد خطرناک

تصاویر / غول های زرد خطرناک

اگر هنگام گذر در شهر کمی به اطرافتان بنگرید به احتمال زیاد یکی از تاورکرین (جرثقیل شهری) های فعال را خواهید دید. بعضی از تاورکرینها یعنی همان جرثقیلهای زرد و نارنجی که درگوشه و کنار شهر قد کشیده اند و مشغول جا به جایی مصالح و پیشبرد فعالیتهای ساختمانی هستند، استاندارد و ایمنی مورد نظر را ندارند. چندین مورد سقوط تاورکرین ها در تهران و دیگر شهرهای ایران موجب استرس و نگرانی مردم شده است. بسیاری از این تاورکرین ها در نقاط پرتردد و بعضی ها حتی درکنار مدارس قرار دارند و اگر دچار حادثه شوند، پیامدهای آن غیرقابل جبران خواهد بود.
تصاویر / دیوارهای کثیف

تصاویر / دیوارهای کثیف

تصاویر / سیم های سرگردان شبکه توزیع برق اهواز

تصاویر / سیم های سرگردان شبکه توزیع برق اهواز

سیم های سرگردان، در هم تنیده و بی نظم شبکه توزیع برق اهواز ظاهر نامناسبی را به برخی خیابان های شهر داده است. فرسودگی و قدمت شبکه نیز مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوجود می آورد.
تصاویر / استاد شنبه

تصاویر / استاد شنبه

آقای شکراله قنبریان معروف به استاد شنبه که ۷۳ سال سن دارد نمد مالی را از حاج نجف نمدمال یاد گرفت و از سال ۱۳۴۰ کار خود را در بهبهان آغاز کرد. وی هم اکنون از بازماندگان ارزشمند هنر نمدمالی به حساب می آید.
تصاویر /  پرندگان ماهی خوار کارون

تصاویر / پرندگان ماهی خوار کارون

هرساله پرندگان مهاجردر فصل سرما يكي از رودخانه ها يا آبگيرهای خط استوا را برای گذران اين فصل انتخاب مي كنند. رودخانه كارون هم در اين فصل سال ميزبان انواع كاكائي، حواصيل و باكلان تا اواخر فروردین است.
تصاویر / خیابان های خیس اهواز

تصاویر / خیابان های خیس اهواز

تصاویر / بوقچی خوزستان خاموش شد

تصاویر / بوقچی خوزستان خاموش شد

رضا صفاریان ملقب به «رضا چاچا»، محبوب‌ترین و معروف‌ترین هوادار تاریخ فوتبال خوزستان، لیدر تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین کسی که سال‌ها در کشور ایران بخصوص استان خوزستان به عنوان نماد فوتبال شناخته می‌شد، در فقر و تنهایی و در سن ۷۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.
قبلی۴بعدی