تصاویر / گناوه در کرانه خلیج فارس

تصاویر / گناوه در کرانه خلیج فارس

تصاویر / موج سرمای اهواز در پاییز

تصاویر / موج سرمای اهواز در پاییز

تصاویر / نگذار ببیند!

تصاویر / نگذار ببیند!

هنگام قربانی کردن متاسفانه حضور کودکان و توجه آنان به ذبح حیوان می تواند مشکلاتی از جمله اختلال سلوک را برای آنان به وجود آورد، تماشای صحنه های خشن همانند قربانی کردن حیوانات همچنین می تواند آثار سوء روانی برای کودکان در پی داشته باشد. کودکان همواره در حال الگوبرداری از محیط پیرامون خویشند و این الگوها می توانند در شکل گیری شخصیت کودکان موثر واقع شوند. پذیرفتن خشونت به عنوان امری طبیعی یکی از برآیندهای تماشای صحنه ی ذبح حیوانات است. کودکان با تماشای چنین رویدادی به نوعی در آن مشارکت می جویند. ضروری است بدانیم درک کودکان بسیار محدود است و دیدن صحنه های ذبح حیوانات، می تواند پیامدهایی از قبیل شکل گیری شخصیت های ضد اجتماعی، اخلال گرایانه، رفتارهای بی رحمانه با حیوانات و تخریب اموال دیگران به منظور تفریح را به دنبال داشته باشد که در پی تکرار این مسئله نقض حقوق دیگران هم درشکل گیری شخصیت کودک نمایان خواهد شد.
تصاویر / بی خانمانان

تصاویر / بی خانمانان

اردوگاه آسیب دیدگان اجتماعی اهواز، محل اسکان موقت بي خانمانها، متكديان و کارتن خواب هاست كه با هدف ساماندهی و تعيين تكليف افراد آسیب دیده اجتماعي راه اندازی شده است. اين محل در سال ٨٥ در اهواز داير شده است كه بطور متوسط هر شش ماه ٦٠٠ مددجود را پذيراست، مددجویان به مدت 2 تا 15 روز در اين اردوگاه نگهداري مي شوند.
تصاویر / سد گتوند و طبیعت اطراف آن

تصاویر / سد گتوند و طبیعت اطراف آن

سد گتوند علیا یکی از بزرگ‌ترین سدهای ایران است که بر روی رودخانه کارون در جنوب غربی ایران، در فاصله ۳۸۰ کیلومتری از ریزشگاه رودخانه کارون، ۲۵ کیلومتری شمال شهرستان شوشتر و ۱۰ کیلومتری شمال شرقی شهر گتوند در استان خوزستان قرار دارد.
تصاویر / برای مطالعه
به مناسبت روز کتاب و کتاب خوانی:

تصاویر / برای مطالعه

جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که مطالعه، کار روزانه اش باشد. «سقراط»
تصاویر / طبیعت شیوند

تصاویر / طبیعت شیوند

روستای شیوند که در پشت دریاچه سد کارون ۳ واقع شده، به دلیل همجواری با دریاچه، رشته کوه های زاگرس، جنگل‌های بلوط، رودخانه‌ها، آبراه‌ها، آبشارها و صخره‌‎ ها مقصد مناسبی برای گردشگران است. این روستا در منطقه حفاظت شده منگشت و شالو واقع شده است و رودخانه کارون از شرق آن می‌گذرد.
تصاویر / در حسرت آزادی

تصاویر / در حسرت آزادی

بازار پرنده ها در جاده ساحلی اهواز یکی از پاتوق های پرنده بازها و محل تجمع پرنده فروشان است که در آن از کودکان گرفته تا افراد مسن دیده می شوند. در این بازار که معمولا در ساعات اولیه صبح روزهای جمعه فعال است، پرنده هایی با قیمت میلیونی هم خرید و فروش می شود.
تصاویر / توقف کنار مارون

تصاویر / توقف کنار مارون

مارون یکی از رودخانه‌های جنوب غربی ایران است. این رودخانه سرحد جغرافیایی فارس و خوزستان بوده و از میانهٔ خاک کهگیلویه و سپس بهبهان می گذرد.
تصاویر / لنگرگاه
به مناسبت روز ملی صادرات

تصاویر / لنگرگاه

بندر امام خمینی (ره) در اواسط نهمین دهه از آغاز فعالیتش ، اکنون به عنوان یکی از مهم ترین قطب های حمل و نقل منطقه ای به ایفای نقش می پردازد . این بندر در سال 1390 پس از تغییر رژیم حقوقی خود از یک بندر عادی به منطقه ویژه اقتصادی و الحاق اراضی مجاور ، هم اکنون با بالغ بر 11 هزار هکتار مساحت ، بزرگ ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور را تشکیل می دهد
قبلی۵بعدی