کد خبر: ۲۹۲۰۵۶
تاریخ انتشار:۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
عکاسان خوزستانی در دومین جشنواره ملی عکس روز سنندج
 
عکاسان خوزستانی در دومین جشنواره ملی عکس روز سنندج

دومین جشنواره عکس روز سنندج به صورت حضوری و اردویی برگزار می‌شود و عکاسان پذیرش شده به مدت چهار روز مهمان شهرداری سنندج خواهند بود.

در این دوره امین نظری به عنوان داور مسابقه و علی محمدی و شایان حاجی‌نجف به عنوان عکاسان مدعو از استان خوزستان در این جشنواره حضور خواهند داشت.

 این جشنواره در بخش‌های ۱) عکاسی مستند اجتماعی با موضوعات معماری سنتی، مناظر شهری و بازار، شهر نگاره شامل برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر سنندج از قبیل مناظر، زیبایی‌ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم‌انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ۲) عکاسی طبیعت با موضوعات مناظر طبیعت، طبیعت و حیات وحش و پرندگان برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس سنندج پس از دریافت تعداد ۲۴۷ درخواست حضور و سوابق از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه و بررسی و ارزیابی رزومه‌های دریافتی توسط هیات کارشناسی تعداد ۳۰ عکاس غیربومی را شایسته حضور در این رویداد فرهنگی ـ هنری شناخت.

هیات ارزیابی و داوری آثار این جشنواره شامل مسعود مرادسلیمی، جلال شمس‌آذران، آرش خاموشی، ابراهیم علی‌پور و امین نظری است.

عکاسان خوزستانی در دومین جشنواره ملی عکس روز سنندج