کد خبر: ۲۹۲۵۹۸
تاریخ انتشار:۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
امام جمعه دزفول: نقطه زنی وعده صادق در بخش اقتصادی هم نیاز است

 - امام جمعه دزفول با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: دولت همان نقطه زنی در بخش نظامی و عملیات وعده صادق را باید برای رفع مشکلات اقتصادی در کف بازار انجام دهد. 

 حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلی امام علی علیه السلام این شهر افزود: دشمن در عرصه نظامی مقابل ما شکست خورده است لذا فشارهای اقتصادی را زیاد می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی سرمایه داران بدشان نمی‌آید قیمت دلار بالا برود، ادامه داد: دولت باید در صحنه حاضر شود و نقطه زنی در بخش نظامی را در بخش اقتصادی نیز انجام دهد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه وعده صادق در کمال ابهت، شجاعت، درایت و دشمن شکنی انجام شد، اظهارکرد: این عملیات حماسه بزرگی بود که باعث عزت و سربلندی ملت ایران و خنثی شدن دشمنان ما شد.

وی حمایت ملت‌ها و دانشجویان سراسر جهان از مردم مظلوم فلسطین را یادآور شد و افزود: دشمن در درون خود در حال نابودی است.

حجت الاسلام بهرام پور اظهارکرد: امروز کشورهای عربی یکی پس از دیگری تلاش دارند خود را به ایران نزدیک کنند که این اتفاقات از پس لرزه‌های عملیات وعده صادق است.

وی با اشاره به ارسال نامه ۱۰ سال قبل رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا افزود: رهبر فرزانه انقلاب ۱۰ سال پیش در این نامه جوانان آمریکایی و اروپایی را به بیداری و حضور در صحنه دعوت کردند و امروز شاهد حضور این جوانان در صحنه حمایت از مردم فلسطین هستیم.

عملیات وعده صادق پوشالی بودن آمریکا و اسراییل را نمایان ساخت

امام جمعه دزفول با بیان اینکه وعده صادق خیلی کمک کرد جوانان پوشالی بودن آمریکا و اسراییل را درک کنند، گفت: امروز این پس لرزه‌ها به جان اسراییل افتاده و مردم آن در حال متواری شدن هستند.

وی افزود: هر وقت حماسه‌ای اتفاق می افتد دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن آن را مصادره به مطلوب می‌کنند و با هدف تحریف حماسه‌ها جنگ‌ ترکیبی راه می‌اندازند لذا وظیفه سنگینی بر دوش ما است.

حجت الاسلام بهرام‌پور اظهار کرد: اکنون نیز در جنگ ترکیبی هستیم که خیلی به عملیات وعده صادق نزدیک است چراکه دشمن تلاش دارد این عملیات را به گونه‌ای دیگر جلوه دهد.

وی افزود: عملیات وعده صادق باید ایمان، شجاعت، دشمن ستیزی ملت و تلاش جمهوری اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را تقویت کند.

امام جمعه دزفول گفت: اگر روایت‌ها درست نباشند و مردم متوجه تاثیرات مثبت وعده صادق نباشند و فقط پای کانال‌های غربی و جعلی بنشینند اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

وی افزود: عملیات بزرگ وعده صادق در عرصه نظامی تمام شده است و باید ثمره آن را در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی ببینیم.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه مردم باید در صحنه باشند و در این رابطه تلاش کنند، اظهارکرد: همه باید برای تبیین عملیات وعده صادق تلاش کنیم تا روحیه امید در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تزریق شود.

وی افزود: بعد از عملیات بزرگ وعده صادق، ناامیدی جایی ندارد بلکه باید تلاش و کوشش را در همه حوره‌ها از جمله بخش کارگری و مشارکت مردم در سرمایه گذاری مدنظر قرار دهیم.

نتنیاهو جنایتکار جنگی است و باید اعدام شود

امام جمعه دزفول با اشاره به استعفای فرماندهان نظامی اسراییل بعد از عملیات وعده صادق گفت: نتنیاهو تلاش دارد با اجبار فرماندهان نظامی آنها را مقصر این شکست جلوه دهد.

وی افزود: آن کسی که جنایتکار جنگی است و تلاش کرده بمب‌ها بر سر فرزندان و زنان بی دفاعان فلسطین بریزد شخص نتنیاهو است و باید به عنوان جنایتکار جنگی دستگیر، محاکمه و اعدام شود.

 

مصرف بهینه باعث خودکفایی و افزایش صادرات می‌شود

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم بهینه سازی مصرف گفت: این بهینه سازی یک تکلیف اقتصادی است؛ متاسفانه جامعه ما پرمصرف است حال آنکه مصرف بهینه منجر به خودکفایی و صادرات بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تلاش مسوولان در این رابطه افزود: آنچه وارد کشور می‌شود و آنچه در داخل تولید می‌شود باید به صورت بهینه مصرف شود.

حجت الاسلام بهرام پور بیان کرد: شرط استقلال، توانمندی اقتصادی و رفاه مردم بهینه سازی مصرف است همانگونه که اسلام اسراف را حرام کرده باید مصرف بهینه در دستور کار قرار گیرد.

استفاده بخش کشاورزی از بارندگی‌های خوب امسال برنامه ریزی شود

امام جمعه دزفول با اشاره به بارندگی‌های خوب سال آبی جاری گفت: ملت ما به ویژه کشاورزان و دامداران و افراد فعال در عرصه تولید باید از بارش‌های بسیار خوبی که در سراسر کشور رخ داده است، بهره مند شوند.

وی افزود: متاسفانه در بخش کشاورزی در زمینه تامین آب و نهاده‌های کشاورزی و دامی دچار چالش هستیم که انتظار می‌رود جهاد کشاورزی در این زمینه برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه سرمایه ‌های زیادی در بخش صنعت شهرستان دزفول داریم، اظهارکرد: امسال که با نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید مسئولان از جمله فرماندار، دادستان، شهردار و شورای شهر برای تسهیل گری، اعطای مجوز تولید و جهش تولید تلاش کنند.

امام جمعه دزفول همچنین با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره ۷۲ معلم شهید دزفول گفت: معلمان همیشه جامعه ساز بوده‌اند و انقلاب اسلامی بر دوش معلمان، دانش آموزان، روحانیون و دانشجویان بوده است.

وی افزود: نقش معلمان و دانش آموزان در انقلاب اسلامی بی بدیل و ارزشمند بوده است.

حجت الاسلام بهرام پور همچنین با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهارکرد: تبیین زوایای زندگی این حضرت به ویژه در زمینه تشکیل حکومت اسلامی بسیار مهم است.