تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۹۰۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمیته رفع اطاله دادرسی در خرمشهر فعال می شود
  رئیس جدید دادگستری خرمشهر تکریم ارباب رجوع را از اولویت کاری دادگستری خرمشهر دانست و گفت: در این راستا کمیته رفع اطاله دادرسی در خرمشهر فعال می شود.

 ناصر غلامی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان خرمشهر اظهار کرد: دادگستری خرمشهر برای تکریم ارباب رجوع اهتمام مضاعف خواهد شد و در همین راستا برنامه های مختلفی پیش بینی شده که یکی از آنها داشتن تشکیل کمیته رفع اطاله دادرسی است.

وی در این رابطه توضیح داد: با تشکیل این کمیته پرونده های رسوبی و مسن که با وجود تلاش زیاد انجام شده بنا به دلایلی به آنها دیرتر رسیدگی می شود و با در نظر گرفتن برنامه ویژه ای تعیین و تکلیف خواهد شد.

رئیس جدید دادگستری خرمشهر همچنین تشکیل مستمر جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم را به عنوان دیگر برنامه خود برشمرد و گفت: جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان به فراخور نرخ جرم به صورت مستمر برگزار خواهند شد.

بنا به گفته های وی، استفاده حداکثری از ظرفیت ائمه جمعه، شیوخ عشایر شهرستان برای ساماندهی معضلات اجتماعی و حقوقی و رفع اختلافات خانوادگی و کاهش طلاق، تقویت شورای های حل اختلاف شهرستان و برنامه ریزی برای ملاقات روزانه مردمی در دادگستری و مساجد را از دیگر اولویت های دادگستری هستند.

 ناصر غلامی در این جلسه به سوابق کاری خود نیز اشاره کرد بنا به گفته های وی، رئیس جدید دادگستری خرمشهر ۱۴ سال سابقه کار قضایی دارد که از سال ۸۴ و آغاز مدت کاری خود در خوزستان بوده و به عنوان دادستان شهرهای اندیکا، رامهرمز و آبادان خدمت کرده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار