تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۲۹۲۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه: سفر استاندار خوزستان برای دزفول پربرکت بود

  امام جمعه دزفول با قدردانی از سفر استاندار خوزستان به این شهرستان گفت: شورای اداری دزفول روز گذشته با حضور استاندار برگزار شد که مصوبه‌های فراوان و برکات پرشماری برای این شهرستان داشت.

 حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر ادامه داد: سفر استاندار خوزستان دستاوردها و مصوبات خوبی برای این شهرستان داشت که اجرای آنها می‌تواند موجب تحول در دزفول شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مسایل شهرستان دزفول که سال ها مطالبه مردم بود در قالب تعریف طرح های متعدد با اولویت بندی انجام شده در شورای اداری دزفول با حضور استاندار تصویب و زمان بندی اجرا آنها با حضور دستگاه های استانی تعیین شد.

اسراییل غلطی کند از درون فروخواهد پاشید

امام جمعه دزفول آغاز مهاجرت از سرزمین های اشغالی را یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق دانست و گفت: دشمن صهیونیستی می داند که اگر غلطی از آن سر بزند ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح مقتدر نظام اسلامی پاسخی به آنها خواهند داد که از درون متلاشی شوند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی از وعده انتقام رهبر معظم انقلاب هراس دارند چرا که می دانند حضرت آیت الله امام خامنه ای اگر حرفی بزند آن را عملی خواهد کرد.

ثمرات عملیات وعده صادق در حال نمایان شدن است

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه آثار و برکات پاسخ غرور آفرین سپاه مقتدر اسلام به جنایت رژیم صهیونیستی در حال نمایان شدن است، گفت: دشمن صهیونیستی، ایران را به حمله نظامی تهدید می کرد ولی گذشت زمان نشان داد این رژیم جعلی و حامیان آن توانی ایستادن مقابل ایران اسلامی را ندارند.

وی با بیان اینکه دشمن دریافت که در مقابل شجاعت ملت ایران و دلاوری رزمندگان دفاع مقدس هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد، ادامه داد: تجربه دوران پس از انقلاب نشان می دهد هر وقت در مقابل زورگویی های آمریکا، اسراییل و استکبار جهانی ایستادگی کرده ایم، دشمن عقب نشینی کرده و هر وقت در برابر آمریکا کرنش کردیم دچار چالش و مشکل شده‌ایم.

حجت الاسلام بهرامپور برجام را تجربه ای بزرگ دانست و گفت: هر بار در برجام عقب نشینی کردیم، دشمنان پیشروی کردند و پس از برجام هر جا پیشروی کردیم آنها عقب نشستند.

وی با بیان اینکه قدرت های عالم اگر با مقاومت مواجه شوند، چاره ای جز عقب نشینی ندارند، افزود: ملتی که به قدرت لایزال الهی اعتقاد و تکیه دارد، دست خدا همراه آن است و چنین ملتی از تهدید قدرت های مادی هراسی ندارد.

خطیب جمعه دزفول اظهارکرد: دشمن نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه سیاسی هم نتوانست هیچ غلطی را در برابر ایران اسلامی انجام دهد.

وی افزود: نظام مقدس اسلامی مبتنی بر ولایت است و ملت ایران اسلامی با تحمل مشکلات و توطئه های فراوان، پشتیبانی خود از نظام اسلامی را ثابت کردند.

نتیجه بیداری مردمی در دنیا، شکست آمریکا و اسراییل است

امام جمعه دزفول گفت: مردم دنیا بیدار شده و برای دفاع از فلسطین به خیابان آمده اند که نتیجه این بیداری عمومی شکست اسراییل و آمریکا است.

وی ادامه داد: توانمندی‌های علمی و فناوری ایران اسلامی مورد استقبال کشورهای جهان قرار گرفته و همه اینها از جمله برکات پاسخ مقتدرانه سپاه است.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به تاثیر عملیات وعده صادق در داخل آمریکا و اسراییل بیان کرد: پس از وعده صادق حضور مردم آمریکا و دانشجویان در دفاع از فلسطین افزایش یافت.

وی ادامه داد: برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان و فرهیختگان علمی که در دفاع از فلسطین اجتماع کردند نشان از نبود آزادی بیان در این کشور مدعی است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه فلسطین نماد مظلومیت در جهان است، گفت: کشورهای ریاکار غربی که برای حقوق حیوانات قانون تصویب می کنند هیچ حقوقی برای مردم فلسطین قائل نیستند.

احقاق حقوق کارگران طی سال‌های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است

حجت الاسلام بهرامپور با تبریک آغاز هفته کارگر، کارگران را بزرگترین سرمایه این کشور و سرچشمه و موتور محرک چرخ تولید کشور دانست و اظهارکرد: جامعه کارگری جامعه ای ارزشی است و قوام و تولید کشور به همت آنها وابسته است ولی متاسفانه حقوق این قشر طی سال های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است.

وی نبود قوانین حمایتی درست از کارگران را یکی از دلایل گرایش جوانان به کار اداری دانست و ادامه داد: کارگران دارای مشکل مسکن، معیشت و ازدواج هستند که انتظار از مجلس شورای اسلامی آینده توجه جدی به این قشر زحمت کش است.

بستر نقش آفرینی مردم در اقتصاد فراهم شود

امام جمعه دزفول با بیان اینکه نقدینگی در دست مردم بر اساس آمار سه برابر نقدینگی دولت است، گفت: این سرمایه بزرگ در اختیار مردم باید به سمت تولید هدایت شود که لازمه آن بسترسازی برای نقش آفرینی مردم در اقتصاد است.

وی افزود: قوانین مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف بازدارنده نیست و این موجب تخلفات، فساد، زمین خواری و هنجارشکنی در کشور شده است.

 سفر استاندار خوزستان به این شهرستان ۴۰ مصوبه پیرامون طرح های اولویت دار اقتصادی، زیرساختی، عمرانی و خدماتی دزفول داشت که اجرای این طرح ها می تواند گره گشای بسیاری از مسایل شهرستان باشد.

استاندار خوزستان روز گذشته(پنجشنبه) در سفر یک روزه خود به دزفول علاوه بر بازدید از تعدادی از طرح های عمرانی، کشاورزی و صنعتی این شهرستان، در شورای اداری این شهرستان حاضر شد.

چندی پیش نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار