تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۸۰۱۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک مربی با بررسی عملکرد استقلال خوزستان:
وقتی لیست سوم پورموسوی جذب شده نباید از او انتظار شق‌القمر داشت
یک مربی فوتبال با تاکید بر این که باید به پورموسوی در استقلال خوزستان فرصت داده شود، گفت: در حال حاضر هم هیچ مربی قوی‌تر از پورموسوی نیست که بخواهد در این برهه بیاید و به این تیم کمک کند.

وقتی لیست سوم پورموسوی جذب شده نباید از او انتظار شق‌القمر داشت

  یک مربی فوتبال با تاکید بر این که باید به پورموسوی در استقلال خوزستان فرصت داده شود، گفت: در حال حاضر هم هیچ مربی قوی‌تر از پورموسوی نیست که بخواهد در این برهه بیاید و به این تیم کمک کند.

یعقوب سلحشوری  اظهارکرد: درست است که استقلال در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر به چهار شکست و یک تساوی رسیده اما واقعیت این است که در چند بازی حق این تیم شکست نبوده است. اگرچه این تیم نتوانسته به حداقل امتیازهای ممکن دست پیدا کند ولی از نظر شکل فوتبال و روند رو به رشد قابل دفاع است.

استقلال خوزستان نیاز به فرصت برای هماهنگ شدن دارد

وی ادامه داد: معتقدم استقلال خوزستان برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارد و توصیه من این است که به آقای پورموسوی و کادر او نیز فرصت داده شود، همان طور که او و همکارانش فصل گذشته توانمندی خود را نشان دادند و استقلال خوزستان اگرچه ابتدای فصل لیگ یک نتوانست موفق باشد اما در رفته رفته شرایط این تیم بهبود پیدا کرد و در قامت یک تیم مدعی ظاهر شد و در نهایت به لیگ برتر رسید.

مربی قوی تر از پورموسوی نیست که بتواند به استقلال کمک کند

این مربی فوتبال خاطر نشان کرد: باتوجه به این که پورموسوی یک مربی با دانش است، باید حداقل به او تا نیم فصل فرصت داده شود و می تواند تیم را جمع و جور کند. این تیم نیاز به آرامش دارد و باید اجازه دهند پورموسوی در آرامش به کار خود ادامه دهد. در حال حاضر هم هیچ مربی قوی تر از پورموسوی نیست که بخواهد در این برهه بیاید و به این تیم کمک کند. به نظرم خود آقای پورموسوی می تواند تیمش را از شرایط فعلی خارج  و احیا کند.

نباید حواشی مدیرعامل گروه ملی را دلسرد کند

وی با بیان این که باید به تیم و باشگاه استقلال خوزستان کمک کرد و نباید با ایجاد برخی حواشی باعث شد که مدیرعامل گروه ملی از تیم داری دلسرد شود، افزود: هوادارن حمایت کنند و از آقای علی محمدی نیز بخواهند از کادرفنی مانند فصل گذشته حمایت کند. چون یک بار از این کادرفنی حمایت شد و نتیجه آن را که لیگ برتری شدن استقلال بود، همه دیدند. اکنون هم باید حمایت شود تا این تیم در لیگ برتر بماند و اگر به این صورت شود مثل این است که قهرمان لیگ برتر شده است.

هر وقت بودجه نیست به سراغ مربیان خوزستانی می‌آیند

سلحشوری در ادامه با اشاره به جذب شدن بازیکنان لیست سوم پورموسوی، گفت: متاسفانه در خوزستان وقتی بودجه نیست به سراغ مربیان خوزستانی می‌روند و از او می خواهند بازیکنان استان را هم جمع کند و در نهایت تیم را با یک بودجه کم، فقط در لیگ نگه دارند اما لازم است که همین تیم قرار باشد با بودجه بالا بسته شود که شک نکنید سراغ مربی غیربومی می روند و همان لیست اول سرمربی جذب می شود. در خوزستان دچار یکسری مشکلات مدیریتی و مالی هستیم و به نوعی به خوزستانی‌ها به شکل دیگری نگاه می شود. این ها را گفتم که مجدد تاکید کنم باید به آقای پورموسوی فرصت داد زیرا مسئولان باشگاه برای او شرایط خاصی فراهم نکردند و ابتدای فصل حتی لیست یک و دو او جذب نشد که انتظار زیادی از او داشته باشند. به نظر من نتایج فعلی حاصل بسته شدن تیم با لیست سوم پورموسوی است و وقتی لیست سوم سرمربی جذب می شود نباید از او انتظار شق‌القمر داشت.

وی بیان کرد: استقلال خوزستان به جز بازی با شمس آذر در چهار دیدار سنگین به میدان رفته است و بازی های سبک این تیم هم می رسد و می تواند نتیجه بگیرد. ضمن این که اختلاف امتیاز بین شش تیم پایین جدول زیاد نیست و استقلال می تواند جبران کند.

خرده به تیم آنالیز استقلال خوزستان

این مربی فوتبال با اشاره به نقطه ضعف استقلال خوزستان، عنوان کرد: استقلال خوزستان این فصل چند گل روی ضربات ایستگاهی و ارسال توپ و پاس های بلند حریفان به نقاط کور خط دفاع این تیم دریافت کرده است و این نقیصه باید برطرف شود. باید بازیکنی که در لیگ برتر بازی می کند از هر نظر آماده باشد و نباید در پنج بازی، پنج اشتباهِ یک شکل داشته باشد و این قابل پذیرش نیست. نمی دانم آقای پورموسوی تیم آنالیز دارد یا خیر اما اگر داشته باشد این خرده به آن ها وارد است که نباید به این شکل گل دریافت کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار