تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۸۰۳۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادمرز: می‌خواهم برای چند طلای جهانی و المپیک بجنگم
کشتی‌گیر مدال‌آور وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی صربستان گفت: برای کسب چند طلای جهانی و راه‌یابی به وزن المپیکی در آیندا تلاش خواهم کرد.
 پویا دادمرز کشتی‌گیر ایذه‌ای وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که در مسابقات جهانی صربستان موفق به کسب مدال برنز شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: سطح مسابقات همیشه در سبک وزن چه در آسیایی و چه در جهانی سخت است و خدا را شکر توانستم در مسابقات آسیایی صاحب مدال طلا شوم از این‌رو با اثبات خودم به کادر فنی تیم ملی، به‌عنوان کشتی‌گیر ملی‌پوش وزن ۵۵ کیلوگرم راهی مسابقات جهانی صربستان شوم. وی افزود: چون در مسابقات قهرمانی جهان سال گذشته باخته بودم، امسال آمدم تا با تمام قوا برای رسیدن به مدال بجنگم و ناکامی سال گذشته را جبران کنم.
کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی صربستان با اشارا به شرایط خود در این مسابقات عنوان کرو: قرعه من در این دوره از مسابقات جهانی واقعا سخت بود، قهرمانان سال گذشته جهان، کشتی‌گیر میزبان و همچنین قهرمان اروپا در گروه من حضور داشتند و با این دشواری مسیر، خدا را شاکرم که توانستم به مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات دست پیدا کنم.
دادمرز ادامه داد: بعد از کسب مدال، اولین چیزی که خوشحالم کرد این بود که توانستم ایذه را برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش کشتی در رده بزرگسالان در سطح جهانی صاحب مدال کنم که حس قشنگی است‌.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای ورزش کشتی در ایذه تاکید کرد: مردم ایذه لیاقتشان مدال طلا بود و من از بابت اینکه به این مهم نرسیدم معذرت می‌خواهم. ترجیح می‌دهم در همین وزن ۵۵ کیلوگرم باقی بمانم زیرا در حال حاضر این وزن مناسب من است و می‌خواهم در این وزن صاحب چند طلای جهانی شوم و برای المپیکی شدن برای ادوار بعد تلاش می‌کنم و امیدوارم این وزن المپیکی شود و اگر نشد به اوزان بالاتر خواهم رفت.
دادمرز با اشاره به آخرین وضعیت خود پس از مسابقات جهانی صربستان گفت: چند روزی استراحت خواهم کرد و از ماه آینده تمرینات خود را آغاز خواهم کرد و تلاش خود را برای مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده به‌کار خواهم بست تا بتوانم برای کشورم باز هم افتخارآفرینی کنم.
این کشتی‌گیر ملی‌پوش با اشاره به اهداف خود بیان کرد: هدفم چه در زندگی شخصی و چه ورزش حرفه‌ای پیشرفت است و هرچه زمان می‌گذرد دنبال پیشرفت بیشتر هستم و با این مدالی که در مسابقات جهانی کسب کردم از بسیاری از چرخه‌ها معاف خواهم شد و این مساله باعث خواهد شد تا برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشم.
وی با اشاره به وضعیت کشتی در ایذه عنوان کرد: کشتی ایذه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و امسال در تمام رده‌ها کشتی‌گیر مدال‌آور ایذه‌ای داشتیم.
وی در پایان افزود: از همه مردم ایذه که لطف داشتند و لقمان رضایی مربیم در ایذه که برایم زحمات زیادی کشیده است نیز تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم همین مسیر رو به پیشرفت را حرکت کنم و دل همه مردم را شاد کنم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار