تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۸۴۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری دوره های ارزیابی و مدیریت ریسک در فولاد اکسین/پیشگیری از بحران با اجرای برنامه های مدیریت ریسک
دوره های ارزیابی و مدیریت ریسک در فولاد اکسین خوزستان و با حضور مدیران ارشد این شرکت و با هدف پیشگیری از وقوع بحران، شناسایی ریسک های واحدها و اجرای مدیریت ریسک، برگزار شد.
 به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، بر اساس دستور مهندس علی محمدی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین مبنی بر تشکیل کمیته ارزیابی ریسک در شرکت، این کمیته به ریاست دکتر مصطفی اسکندری رئیس هیئت مدیره شرکت تشکیل شد.

به همین منظور، این کمیته ضمن برگزاری جلسات مختلف، به اجرای دوره های آموزشی ارزیابی و مدیریت ریسک با هدف برنامه ریزی دقیق و اجرای آن برنامه ها می پردازد.

بنا بر این گزارش، امروز یکشنبه(۱۲ آذرماه) دوره آموزشی ” چارچوب مدیریت ریسک سازمانی، برای رهبران ریسک” به عنوان سومین دوره طی ۲ ماه اخیر با هدف شناسایی، ارزیابی و مدیریت ریسک در محل خانه مدیران شرکت برگزار شد.

در این دوره ها ریسک های هر واحد مورد شناسایی، بررسی و ارزیابی قرار گرفته و راه‌کارهای مدیریت ریسک بررسی می شود.

علاوه بر این، اهداف مدیریت ریسک در حوزه های داخلی و خارجی تشریح شد که یکی از اهداف تشکیل جلسه این کمیته، تدوین راهکارها و استراتژی ها برای نحوه مدیریت ریسک و فرصت ها، استراتژی ها، فرآیندها و عملیات شرکت است.

گفتنی است، ارزیابی ریسک به کارفرمایان کمک می‌کند تا خطرات بالقوه‌ای را که می‌تواند به کارکنان، اموال یا محیط زیست آسیب برساند، شناسایی کنند که در نهایت با شناسایی این خطرات، کارفرمایان می‌توانند اقداماتی را برای کاهش یا حذف آن‌ها قبل از تبدیل شدن به یک مشکل، حادثه یا بحران انجام دهند.

 
:
:
:
آخرین اخبار