تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۸۸۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در اولین حضور در مسابقات شنای کارگری کشور؛
شناگران نیشکر بر سکوی سوم ایستادند
در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی شنای آقایان کارگری کشور، تیم شنای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در اولین حضور، به مقام سوم دست‌یافت و نام خود را به‌عنوان یک مدعی جدید مطرح کرد.

IMG_20240216_004627_060

در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی شنای آقایان کارگری کشور، تیم شنای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در اولین حضور، به مقام سوم دست‌یافت و نام خود را به‌عنوان یک مدعی جدید مطرح کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این تیم با کسب ۴ مدال طلا، ۶ نقره و ۷ برنز، مجموعاً ۲۸۷ امتیاز کسب کرد و پس از تیم‌های فولاد خراسان (قهرمان) و ایران‌خودرو تهران (نایب‌قهرمان)، تنها با یک امتیاز کمتر، در جایگاه سوم ایستاد.

محمد نصیری، بهمن شاکری یوسفی، حسین جلالی، علی صالح‌نژاد، علیرضا حسن‌پور و ساسان کریمی به سرمربیگری مسعود اسلامی رضایی و سرپرستی جمال فتاحی، اعضای این تیم را تشکیل می‌دادند.

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی شنای آقایان کارگری کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۲۵ تا ۲۶ بهمن‌ماه در شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی برگزار شد.

افتخارآفرینی شناگران نیشکر در سطح ملی و بین‌المللی

شرکت توسعه نیشکر در رشته ورزشی شنا صاحب‌نام است؛ در چند سال گذشته، شناگران نیشکر هفت‌تپه از واحدهای هشت‌گانه توسعه نیشکر، با حضور در رقابت‌های شنای کارگری جهان، موفق به کسب مدال‌های مختلف شده بودند. سال گذشته هم حسین جلالی دیگر شناگر نیشکری در مسابقات شنای کارگری کشور مدال طلا را به خود اختصاص داد.

حضور مقتدرانه و درخشان نیشکر در مسابقات شنای کارگری کشور، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این تیم جوان و باانگیزه است. بدون شک با حمایت‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر شناگران نیشکر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

علاوه بر افتخارآفرینی ورزشی، حضور تیم شنای نیشکر در این رقابت‌ها، فرصتی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شرکت به‌عنوان یک الگوی موفق شرکت تولیدی در سطح کشور است.

:
:
:
آخرین اخبار