تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۸۸۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال مدل خارجی آماده جدال با آلومینیوم
استقلال مدل خارجی آماده جدال با آلومینیوم

  تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر پذیرای آلومینیوم اراک است.

روز نخست هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز (دوم اسفند) آغاز می شود که استقلال خوزستان در اهواز به مصاف آلومینیوم می رود. استقلالی ها که در نقل و انتقالات زمستانه علاوه بر جذب بازیکنان داخلی، تاکنون موفق به جذب یک مربی خارجی و آسو رستم از عراق، دوستون از ازبکستان، عثمان اندو از سنگالی و ساویو از برزیل شده، در تلاش است با مدل جدید و خارجی خود از قعر جدول جدا شده و سهمیه خوزستان را حفظ کند.

  شاگردان پورموسوی که در نیم فصل اول بازی را به اراکی ها واگذار کرده بودند، امروز در خانه در اندیشه جبران ناکامی دور رفت هستند تا هم انتقام گرفته باشند و هم در صورت لغزش نفت آبادان و نساجی، پس از یک نیم  فصل از قعر جدول جدا شده و صعود دوپله ای داشته باشند.

در آن سوی میدان نیز آلومینیومی قرار دارد، که از برد بزرگ هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس به بازی اهواز رسیده است؛ تیمی که با مجتبی حسینی تاکنون خوب کار کرده و موفق به کسب ۲۵ امتیاز شده است و اکنون هم با توجه به برد هفته قبل خود با انگیزه دو چندان برای تداوم موفقیت‌هایش پا به میدان بازی با استقلال خوزستان می گذارد.

باید دید استقلال خوزستانی که حالا با خارجی‌هایش دچار تغییرات در ترکیب خود شده است، می تواند امروز دومین برد خود در لیگ بیست و سوم و اولین پیروزی‌اش در خانه را جشن بگیرد یا هواداران آن همچنان باید در حسرت برد خانگی باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار