تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۸۹۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سهراب با نفت اولین برد در لیگ برتر را تجربه می کند؟
سهراب با نفت اولین برد در لیگ برتر را تجربه می کند؟

  تیم های فوتبال استقلال خوزستان و نفت آبادان در هفته هجدهم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

روز پایانی هفته هجدهم لیگ برتر امروز برگزار می‌شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ در تبریز با تراکتور دیدار می‌کند و نفت آبادان هم از ساعت ۱۵ میهمان پیکان است.

تراکتور- استقلال خوزستان

تیم فوتبال استقلال خوزستان که نیم‌فصل دوم را با خارجی های پرسر و صدایش آغاز کرد، با برد هفته گذشته مقابل آلومینیوم به جدال با تراکتور مدعی و پرمهره رسیده است. تقابلی که اگر پورموسوی و تیمش با امتیاز از آن خارج شوند می تواند برگ برنده آن ها برای دیدارهای بعدی باشد؛ بازی هایی که هرکدام می توانند برای استقلال جهت حفظ سهمیه در لیگ برتر حکم فینال داشته باشند.

به گزارش ایسنا، تراکتور هم که هفته قبل بازی را به پرسپولیس واگذار کرد، بر این که بتواند به رده چهارم جدول صعود کند و در جمع مدعیان بماند، چشم به برد بازی مقابل استقلال خوزستان دارد. دیداری که با توجه به انگیزه دو تیم برای صعود در جدول، می تواند دیدنی باشد.

پیکان - صنعت نفت آبادان

آبادانی ها که با حضور سهراب بختیاری زاده هنوز نتوانسته اند به ثبات برسند و در دو بازی متوالی از نیم فصل دوم متحمل شکست شده اند، برای بهبود وضعیت خود باید امروز بتوانند از سد پیکان بگذرند. این شرایط در حالی است که پس از بازی هفته قبل نفت و فولاد نیز هواداران آبادانی انتقاد شدیدی به بختیاری زاده داشتند؛ موضوعی که فشار موجود بر تیمِ پایین جدولی را دو چندان کرده است.

پیکان هم که با ۱۳ امتیاز وضعیت خوبی در جدول ندارد و مانند نفت آبادان به دنبال برد این بازی است، مطمئنا در خانه پا پس نمی کشد؛ موضوعی که با توجه به نگاه دو تیم به سه امتیاز بازی برای سر و سامان دادن به وضعیت خود می تواند بر جذابیت های بازی اضافه کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار