تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۸۹۴۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت آبادان – نساجی مازندران، دیدار مرگ و زندگی ۲ تیم خطر سقوط

 تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نساجی مازندران در حالی روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم خطر سقوط را احساس می‌کنند.

 هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری با چند دیدار حساس برگزار می‌شود که یکی از این رقابت‌ها مسابقه ۲ تیم پرطرفدار جنوب و شمال کشور صنعت‌نفت آبادان میزبان نساجی قائمشهر است.

تیم صنعت‌نفت آبادان در ابتدای فصل را با عبدالله ویسی به بدنبال کسب نتایج بهتر نسبت به فصل گذشته بود اما ویسی نتوانست با این تیم موفقیتی کسب کند و در پایان نیم فصل اول جای خود را به سهراب بختیاری‌زاده داد تا زردپوشان آبادانی به واسطه تجربه این مربی از انتهای جدول جدا شوند.

ولی بختیاری‌زاده هم نتوانسته در سه بازی نتایج خوبی کسب کند و راهکاری برای کسب نتایج زردپوشان آبادانی داشته نداشته تا این تیم همچنان در قعر جدول خطر سقوط به لیگ یک را احساس کند.

شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته متفاوت بود تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میزبان خود پیکان تهران به تساوی در دقایق پایانی بازی به مساوی ۲ بر ۲ دست یافت و در آن سوی میدان نیز تیم نساجی برابر گلگهر سیرجان با سه گل شکست خورد.

تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت آبادان در حالی میزبان نساجی قائمشهر است که تاکنون در آبادان به پیروزی نرسیده و نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارد تا امیدهای خود را برای ماندن در لیگ برتر را افزایش دهد و فاصله خود با دیگر تیم‌های بالای جدول را جبران کند.

شاگردان بختاری‌زاده در سه بازی گذشته خود ۲ شکست و یک تساوی را بدست آوردند و برای اولین پیروزی با این مربی به میدان خواهند رفت.

در آن سوی میدان نیز تیم نساجی در انتهای جدول ۱۶ تیمی حال و روز خوبی ندارد و همانند صنعت‌نفت آبادان خطر سقوط را احساس می‌کند و برای فرار از این بحران راهی جز کسب امتیاز در آبادان ندارد.

۲ تیم در حالی یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ را برگزار می‌کنند که با توجه به از دست دادن امتیاز در هفته گذشته برابر حریفان خود فقط برد جایگاه آنها را در جدول بهبود خواهد بخشید به ویژه تیم صنعت‌نفت برای فرار از قعر جدول راهی جز پیروزی ندارد.

صنعت‌نفت آبادان در حالی به دیدار حریف خود می‌رود که حریف شمالی که یان تیم در خط دفاعی به رهبری امیرمهدی جان ملکی چندان سرسخت نیست و با ۲۹ گل خورده یکی از شکننده‌ترین خط دفاعی لیگ برتر است ولی در آن سو نیز مهاجمان صنعت‌نفت با فقر گلزنی روبه‌رو هستند و تاکنون نتوانستند با گلزنی تیم خود را در فرار از قعر جدول کمک کنند.

صنعت‌نفت آبادان برای جبران ضعف خود در خط حمله و با تایید کادر فنی و برای تقویت تیم در نیم فصل دوم با بوباکار تراوالی مهاجم اهل کشور گامبیا به توافق رسیدند.

زردپوشان آبادانی در ۱۸ بازی قبلی خود ۲ برد، ۶ تساوی و ۱۰ شکست به دست آورده و با اندوختن ۱۲ امتیاز با تیم‌های پیکان، نساجی مازندران و استقلال خوزستان در پایین جدول برای ماندن رقابت خواهد کرد.

در آن سو نساجی مازندران در ۱۸ بازی قبلی خود ۲ برد، پنج تساوی و ۱۱ شکست را برابر حریفانش متحمل شده و با ۱۱ امتیاز جزو تیم‌های پایین جدول به شمار می‌رود.

در تیم صنعت‌نفت طالب ریکانی و صادق بارانی در کنار جوانانی مانند حسن سنگرگیر و فاخر تهامی در کارهای تکنیکی خلاق نشان داده‌اند و هواداران آبادانی انتظار دارند با پیروزی بر نساجی تیم خود را مجدد در روزهای اوج ببینند.

اما محمد عباس‌زاده و محمدرضا آزادی ۲ بازیکن با تجربه نساجی زوج خطرناکی هستند که با سرعت بالای خود روز سختی را برای خط دفاعی صنعت‌نفت رقم خواهند زد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان صنعت‌نفت برای این بازی انگیزه خاصی دارند و حریف روز سختی را برابر ما تجربه خواهد کرد.

فاخر تهامی افزود: نساجی تیم بسیار خطرناکی است که برابر ما برای پیروزی به میدان خواهد آمد ولی ما نیز برای برد در این بازی انگیزه خاصی داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

حسین سنگرگیر دیگر بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: هدفمان فقط کسب سه امتیاز این دیدار است و برای رسیدن به آن نیز تمرینات سختی را در چندروز گذشته پشت سر گذاشتیم.

وی اظهار داشت: به راحتی نمی‌توان از این تیم امتیاز گرفت، این دیدار برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد و با تمام دشواری‌ها به پیروزی خواهیم رسید.

صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار