تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۸۹۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقابل استقلالی‌های صدر و قعر جدول در اهواز
 
تقابل استقلالی‌های صدر و قعر جدول در اهواز

تیم های استقلال خوزستان و فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف سرخ آبی های تهران می‌روند.

روز پایانی هفته نوزدهم لیگ برتر امروز، ۱۸ اسفندماه برگزار می شود که فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ در آزادی تهران پذیرای فولاد است و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۴۵ در اهواز با استقلال تهران دیدار می کند.

پرسپولیس - فولاد

 فولاد که این فصل اصلاً نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود، امیدوار است در ادامه لیگ با احمد آل‌نعمه بتواند حداقل در میانه‌های جدول قرار گیرد. البته حریف امروز فولادی ها، پرسپولیسی است که با اوسمار روند خوبی دارد و برای این که فاصله خود را با استقلال صدرنشین حفظ کند، فقط به سه امتیاز بازی با فولاد چشم دارد. باید دید فولاد، آزادی را با سربلندی ترک می کند یا روزهای پر فراز و نشیب سرخ های اهواز ادامه دارد.

استقلال خوزستان - استقلال تهران

استقلال خوزستان که از شکست برابر تراکتور پا به میدان بازی خانگی با استقلال تهران می گذارد، امیدوار است با تغییر و تحولاتی که داشته بتواند تیم نکونام را در خانه متوقف کند. استقلال خوزستان که با خارجی هایش برای نیم فصل دوم آماده رقابت برای بقا در لیگ برتر شده است، به خوبی اهمیت بازی با شاگردان نکونام را درک کرده و به همین دلیل امشب مطمئناً با تمام قوا برابر آبی های پایتخت ظاهر می شود. البته استقلال تهران هم که در لیگ بیست و سوم به صدر جدول تکیه زده است، برای حفظ فاصله خود با رقبا، به برد در اهواز نیاز مبرم دارد. تقابل دو تیم هم نام تهرانی و خوزستانی با توجه به انگیزه‌هایشان برای رسیدن به برد می تواند جذاب و دیدنی باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار