تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۸۹۹۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی گل‌گهر: نتایج بازی‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر عجیب شده است

  سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: نتایج بازی‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور عجیب شده اما انتظار داریم که فردا بازگشت خیلی خوبی به این بازی‌ها داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز مسابقه مقابل نفت آبادان را کسب کنیم.

 مارینوس اوزونیدیس عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر کشور افزود: ما در خانه بازی می‌کنیم و انتظار داریم که بازیکنان با تمرکز کافی به میدان بروند تا به هدف خود برسیم و مطمئنم که بازی خوبی از کار در می‌آید.

وی اظهار کرد: تیم گل‌گهر سیرجان به تیم‌های بالای جدول نزدیک است و شانس زیادی برای باقی ماندن در بالای جدول رده بندی تا پایان فصل لیگ برتر دارد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: بازی‌های خانگی برا تیم ما بسیار مهم است و از فردا باید شروع کنیم و امتیازات را جمع آوری کنیم.

وی اضافه کرد: تیم صنعت نفت آبادان شاید شرایط خوبی نداشته باشد اما آنان می‌آیند که تا لحظه آخر بجنگند و مطمئنم که بهترین نمایش را در این بازی خواهند داشت و این به آن معناست که باید بازی خود را قوی و با تمرکز بالا انجام دهیم.

اوزونیدیس با بیان اینکه امیدوارم که هواداران به ورزشگاه بیایند و در بازی فردا بازیکنان را تشویق کنند، گفت: می‌دانم با توجه به ماه مبارک رمضان شاید شرایط کمی برای هواداران دشوار باشد اما آنان بایستی بدانند که ما به کمک آنان احتیاج داریم و حمایت کنند.

غیبت سهراب بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر

سهراب بختیاری زاده سرمربی صنعت نفت آبادان در این نشست حاضر نشد و به جای وی علی بختیاری زاده به عنوان دستیار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر کشور به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار