تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۸۹۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بردهای از نان شب واجب‌تر برای فولاد، نفت و استقلال خوزستان
 
بردهای از نان شب واجب‌تر برای فولاد، نفت و استقلال خوزستان

 سه نماینده خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف رقبای خود می روند.

هفته بیستم لیگ برتر امروز، ۲۳ اسفندماه برگزار می شود که استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۴۵ در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب رو در روی تیم های ذوب آهن و گل گهر سیرجان قرار می گیرند. فولاد هم از ساعت ۱۹ در اهواز پذیرای سپاهان است.

ذوب آهن - استقلال خوزستان

شاگردان پورموسوی که در دو بازی اخیر خود شکست خورده اند، برای جبران این نتایج و بهبود وضعیت تیم که اکنون در قعر جدول قرار دارد، باید امروز دست پر اصفهان را ترک کنند. استقلالی ها امروز سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل استقلال تهران در اختیار ندارد ولی مارکو مربی خارج این تیم گفته است «می‌دانیم که بازی سختی داریم، اما پس از بازی استقلال آماده‌سازی خوبی داشتیم و بازیکنان سرشار از انگیزه هستند. ذوب‌آهن تشنه پیروزی است، اما ما آماده‌ایم».

در آن سوی میدان نیز ذوب آهنی قرار دارد که در دو هفته اخیر موفق به کسب یک امتیاز شده است و مطمئنا ربیعی و شاگردانش هم مثل استقلال خوزستان تنها به برد این بازی چشم دوخته اند. تقابل این دو تیم باتوجه به انگیزه های مشترک می تواند بازی را دیدنی کند.

گل گهر- نفت آبادان

نفتی ها که هنوز با سهراب بختیاری زاده نتوانسته اند به ثبات برسند و طعم برد را بچشند و امروز هم سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی گذشته برابر نساجی در اختیار ندارند، در سیرجان در جستجوی اولین برد برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در قعر جدول هستند. بردی که برای سهراب و شاگردانش از نان شب نیز واجب تر است. البته گل گهری ها هم که اهمیت این دیدار حساس را برای صعود در جدول در صورت لغزش تیم های تراکتور، ملوان و سپاهان به خوبی می دانند، مطمئنا روز سختی را برای آبادانی ها در ورزشگاه خانگی خود رقم خواهند زد.

فولاد - سپاهان

فولاد که از شکست سنگین در بازی با پرسپولیس به دیدار با سپاهان رسیده است، برای این که در قامت یک تیم متمول و با امکانات ظاهر شود و در ادامه روند بهتری به خود بگیرد به امتیاز بازی با سپاهان نیاز مبرم دارد. البته شاگردان مواریس هم که در دو هفته اخیر بردی نداشته اند، برای خروج از وضعیت فعلی تنها در اندیشه کسب برد در اهواز هستند. این دیدار هم می تواند تقابل دیدنی بین شاگردان آل نعمه در فولاد و مورایس در سپاهان باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار