تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۲۹۰۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی گل‌گهر سیرجان: تمامی بازی‌های لیگ برتر سخت است

  سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تمامی بازی‌ها در لیگ برتر کشور سخت است لذا باید بهترین حالت و ۱۰۰ درصد خودمان را بگذاریم تا برنده شویم.

 مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل صنعت نفت آبادان افزود: سه امتیاز بسیار مهمی برای ما بود و برای ما خیلی مهم بود که این بازی را ببریم.

وی با بیان اینکه در نیمه اول کمی عصبانی بودیم و نتوانستیم آنطور که باید توپ را نگهداریم و حفظ توپ کنیم اظهار داشت: خیلی خطا شد و بازیکنان نفت خودشان را روی زمین می انداختند و مصدومیت ها باعث شد که نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اما نیمه دوم همانطور که انتظار داشتیم پاس دادیم، شانس ایجاد کردیم و به گُل هم رسیدیم و این مهم بود که علاوه بر اینکه شانس گلزنی ایجاد کردیم به حریف هم در نیمه دوم شانسی ندادیم.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان هستیم اما این سوال را دارم که چرا ورزشگاه خالی است؟ ما نیاز داریم که هواداران حمایتمان کنند.

بختیاری زاده در نشست خبری حاضر نشد

همچنین سهراب بختیاری زاده سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان حاضر نشد و دستیار وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار