تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۹۰۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت‌نفت آبادان - ملوان انزلی، مچ اندازی بختیاری‌زاده و تارتار

  تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و ملوان انزلی در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر جام خلیج‌فارس در حالی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم سعی در بهبودی وضعیت خود در جدول دارند.

 هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه هفته جاری با هشت دیدار برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در صنعت‌نفت آبادان میهمان شاگردان مهدی تارتار در تیم ملوان انزلی خواهند بود.

تیم صنعت‌نفت آبادان که لیگ را با هدایت عبدالله ویسی پرنوسان آغاز کرد و نتوانست به نتایج دلخواه دست و این امر باعث شد ویسی از هدایت طلایی پوشان آبادانی استعفا دهد و جای خود را به بختیاری‌زاده دهد اما این تغییر هم چاره ساز نشد تا هواداران برزیلی‌های ایران نگران آینده این تیم باشند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته یکسان بود و تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میزبان خود در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان با یک گل مغلوب گلگهر شد و در آن سوی میدان نیز تیم ملوان انزلی برابر پیکان تهران میزبان با یک گل شکست خورد.

شاگردان بختیاری‌زاده که از تیم‌های کم مهره لیگ به شمار می‌رود و به همراه تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، هوادار تهران، پیکان، نساجی مازندران و استقلال خوزستان در پایین جدول حضور دارد با از دست دادن امتیاز برابر ملوان امید خود را برای صعود در جدول را کاهش خواهند داد.

اما شاگردان مهدی تارتار فصل را بر خلاف انتظار و با نتایج غیرقابل پیش‌بینی آغاز کردند تا جایی که اکنون با انجام ۱۹ بازی ۳۲ امتیاز کسب کردند و در رتبه میانی جدول قرار دارند و اینک در برابر صنعت‌نفت به امید کسب امتیاز به زمین خواهند رفت تا جایگاه خود را در جدول تثبیت و ارتقاء دهند.

در تیم صنعت‌نفت آبادان طالب ریکانی هافبک میانی این تیم که این روزها همچون سال گذشته نتوانسته رهبری خوبی در خط میانی داشته باشد همچنان نقطه قوت صنعت‌نفت در میانه میدان است که در کنار صادق بارانی با تجربه می‌تواند زوج خطرناکی برای شاگردان تارتار به شمار برود و اما در آن سوی میدان نیز حسین صادقی و پوریا پوراحمدی هافبک‌های با تجربه ملوان نیز در این فصل هستند که تقابل جذابی با ۲ هافبک طراح نفتی‌ها خواهند داشت.

حرکات تکنیکی و انفجاری بوباکر تراوالی و حسین شنانی ۲ وینگر صنعت‌نفت امید بختیاری‌زاده برای کسب سومین پیروزی این فصل آبادانی‌ها خواهند بود ضمن اینکه طالب ریکانی با شوت‌های سنگین خود زنگ خطری برای مدافعان ملوان انزلی است و در آن سوی میدان نیز محمد عمری با سرعت و تکنیک خود برای خط دفاعی نفتی‌ها یک خطر به شمار می‌رود.

صنعت‌نفت آبادان با ۲ برد، هفت تساوی و ۱۱ باخت و با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و به دنبال کسب سومین پیروزی فصل است تا اختلافش با تیم‌های بالای خود را کاهش دهد، نفتی‌ها نیز ۱۵ گل زده و ۳۲ گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

ملوان انزلی نیز هشت برد، هشت تساوی و چهار باخت و با ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب نهمین پیروزی این فصل خود است، این تیم ۲۴ گل زده و ۱۵ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

علی یوسف مهاجم تنومند و تکنیکی صنعت‌نفت امید بختیاری‌زاده برای گلزنی در این دیدار است هر چند این بازیکن از سوی هافبک‌ها بخوبی تغذیه نمی‌شود.

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: ما چیزی برای از دست دادن نداریم و با تمام توان برای کسب سه امتیاز در برابر ملوان بندرانزلی قرار خواهیم گرفت.

حسین شنانی اظهار کرد: البته حریف ما روزهای خیلی خوبی را سپری می‌کند و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا به شمار می‌رود ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

:
:
:
آخرین اخبار