تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۹۰۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: شاهد بازی جذابی بودیم

  سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ملوان بسیار جذاب و دیدنی بود.

 مهدی تارتار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و صنعت نفت آبادان در بندرانزلی اظهار کرد: موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد شد و هر ۲ تیم شانس گلزنی داشتند.

وی افزود: البته صنعت نفت نیز موقعیت داشت اما دروازه بان ما واکنش خوبی نشان داد و ما نیز چند فرصت مناسب گلزنی را از دست دادیم وگرنه می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم.

وی ادامه داد: به هر حال بسیار خوشحالم که توانستیم از موقعیت استفاده و نتیجه را حفظ کنیم و در نهایت با پیروزی در این بازی, عیدی خوبی به طرفداران ملوان دادیم تا آنها با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بیان کرد: در نیم فصل نخست تیمها همدیگر را نمی‌شناختند اما هم اینک همه تیم ها از یکدیگر شناخت دارند و به همین دلیل کار سخت است و از سوی دیگر همه تیمها ملوان را به چشم مدعی نگاه می‌کنند.

تارتار خاطرنشان کرد: به هر حال در یک بازی سخت و جذاب به پیروزی رسیدیم تا شکست هفته گذشته را فراموش کنیم و امیدوارم که روند خوب ما تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

 تیمهای ملوان و صنعت نفت آبادان یکشنبه شب در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم فرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار