تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۹۰۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی صنعت نفت آبادان: موقعیت های بسیار مناسبی را مقابل ملوان از دست دادیم

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار مقابل ملوان فرصت های بسیار مناسبی را از دست دادیم.

  سهراب بختیاری زاده شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و صنعت نفت آبادان در بندرانزلی اظهار کرد: بازی با ملوان در بندرانزلی برای هر تیمی بسیار سخت است اما بازیکنان ما مقابل این تیم خیلی خوب ظاهر شدند.

وی افزود: در این مسابقه بازیکنان صنعت نفت تلاش خود را انجام دادند و مقابل تیم ملوان قدرتمند, بسیار خوب بازی کردند و فرصت های زیادی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از این فرصت ها سود ببریم و در نهایت شکست خوردیم.

وی ادامه داد: ملوان پس از اینکه گل خود را به ثمر رساند بازی را به خوبی مدیریت کرد و موفق شد از تک گلش محافظت کند اما ما نیز می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و حتی پیروز شویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه به حواشی های پیرامون این تیم اشاره و بیان کرد: متاسفانه چند نفر که انگشت شمار هستند تمرکز تیم, کادر فنی و بازیکنان را بر هم می زنند و این افراد شناخته شده هستند.

بختیاری زاده خاطرنشان کرد: من افتخار می کنم که در این تیم حضور دارم و از زمانی که به این تیم آمدم با صداقت کار خود را دنبال می کنم.

وی در خاتمه گفت: البته طرفداران حق دارند که از تیم انتقاد کنند. که این انتقادات باید پس از انجام چند دیدار و کسب نتایج ضعیف انجام شود اما از زمانی که به این تیم آمدم, این انتقادات آغاز شد.

 تیم های ملوان و صنعت نفت آبادان یکشنبه شب در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار