تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۹۰۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قدردانی استاندار خوزستان از اقدامات شرکت توسعه نیشکر در بارندگی‌های اخیر؛
نیشکر برای رفع آبگرفتگی به‌خوبی پای‌ کار آمد
استاندار خوزستان از تلاش‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای کمک به رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در بارش‌های اخیر اهواز قدردانی کرد.
 
 

استاندار خوزستان از تلاش‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای کمک به رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در بارش‌های اخیر اهواز قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، سایت استانداری خوزستان جمعه (سوم فروردین‌ماه) از برگزاری نشستی به ریاست استاندار باهدف بررسی، واکاوی و آسیب‌شناسی اقدامات و تمهیدات صورت‌گرفته در بارش‌های اخیر و عملیات تخلیه آبگرفتگی در برخی از محلات اهواز خبر داد.

علی‌اکبر حسینی محراب، در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت توسعه نیشکر در رفع آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها، گفت: «ما دستگاه‌های استان را به‌عنوان معین مناطق مشخص کردیم که برخی از دستگاه‌ها همچون نیشکر، نفت، پتروشیمی و تعدادی دیگر از دستگاه‌ها به‌خوبی پای کار آمدند بااین‌وجود برخی دیگر از دستگاه‌ها متأسفانه کوتاهی کردند که پس از آنکه اسامی آنها مشخص شد برخورد لازم و قانونی با آنها خواهد شد».

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از نخستین ساعات وقوع بارندگی‌های اخیر، با بسیج امکانات و تجهیزات خود، در قالب ستاد بحران و با استقرار تیم‌های عملیاتی در مناطق مختلف اهواز و شهرستان کارون، به یاری مردم شتافت.
 
  این شرکت، با همکاری سایر نهادها و ارگان‌های دولتی از جمله ستاد بحران استانداری خوزستان و فرمانداری شهرستان‌های اهواز و کارون، تلاش‌های خود را برای دفع روان‌آب‌ها و رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر به کار گرفت.

:
:
:
آخرین اخبار