تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۹۱۸۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفع تصرف اراضی ملی در ‌اندیمشک‌ به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال
رفع تصرف اراضی ملی در ‌اندیمشک‌ به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال

  اراضی ملی و دولتی در اندیمشک به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف فوری شدند.

رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه یگان حفاظت اراضی در شهرستان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد، اظهار کرد: برای این اراضی تعداد ۲ مورد تعرض گزارش شده بود که با اقدامات به عمل آمده اراضی مورد نظر رفع تصرف شدند و با معترضین برخورد شد.

امین فرهادزاده با اشاره به تکالیف قانونی این اداره در راستای صیانت از بیت المال افزود: یکی از اولویت‌های اصلی ما صیانت از بیت المال و حفاظت از اراضی دولتی است و ارزش این اراضی رفع تصرف شده بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال برآورد شده‌ است.

رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک گفت: برای تحقق این هدف همکاری و همیاری دستگاه قضایی استان و نیروهای انتظامی همواره گره‌گشا بوده است.

او از همکاری مقام قضایی و همرامی مقام‌های انتظامی شهرستان در مبارزه با زمین‌خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد و افزود: تلاش‌های یگان حفاظت اراضی این اداره در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو بوده و از دقت همکاران قدردانی می‌کنم.

فرهادزاده از شهروندان خواست تا مشاهده‌های خود از موارد زمین‌خواری را به شماره تماس ۱۶۵۶ (شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار