تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۵۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار حمیدیه خبر داد
اجرای 80 برنامه مبارزه با مواد مخدر در حمیدیه
فرماندار حمیدیه از اجرای 80 برنامه مرتبط با هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سعید فیوضی امروز اظهار کرد: به‌مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر همزمان با سراسر استان خوزستان برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار ادارات و ارگان‌های اجرایی این شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به این برنامه‌ها تصریح کرد: امروز صبح آغاز مانور مبارزه با مواد مخدر همراه و همگام با پرسنل و کارکنان ادارات مختلف شهرستان برگزار شد.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: روز گذشته نیز برنامه پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردمی و بیش از 4 هزار شرکت کننده در شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این مراسم نیز به بیش از 120 شرکت کننده در این مراسم هدایایی چون دوچرخه، لباس ورزشی و ... اعطا شد.

فیوضی با اشاره به برگزاری بیش از 80 برنامه مرتبط با هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان عنوان کرد: در این قالب، برنامه‌های فرهنگی، درمانی و اقدامات پیشگیرانه گنجانده شده است.

وی بیان کرد: نمایش فیلم، تئاتر خیابانی، برگزاری نشست‌های مشترک اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی شهرستان در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان از آثار سوء مواد مخدر و همچنین برگزاری نشست‌های با بهبودیافتگان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

فرماندار حمیدیه بیان کرد: نیروی انتظامی نیز در این راستا کارگاه و نمایشگاه ویژه‌ای برای برگزاری در دستور کار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در حاشیه برگزاری مانور مبارزه با مواد مخدر شهرستان همچنین تعدادی از دستفروشان مواد مخدر دستگیر و تعدادی کوزه قلیان جمع آوری شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار