تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۵۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان خواستار شد
لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در مبازره با مواد مخدر
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خواستار لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر در جامعه شد.

فرج‌اله خبیر صبح امروز در مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر در محل کتابخانه مرکزی خوزستان اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی برای مبازره با مواد مخدر در جامعه استفاده کرد.

وی اضافه کرد: در راستای اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر در خصوص آسیب‌های مربوط به مصرف مواد مخدر و مشکلات اعتیاد تصمیم گرفته شد که به طور اختصاصی در استان خوزستان یک هفته به موضوع مبارزه با مواد مخدر اختصاص داده شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تقدیر از تمام کسانی که حداقل امکاناتی برای مبارزه با مواد مخدر دارند خواست تا به مسولان در این زمینه کمک کنند.

وی ادامه داد: در این هفته برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است و این برنامه‌ها در تمام شهرهای استان اجرا خواهد شد که نخستین روز آن، امروز بوده است.

خیبر خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر یکی از وظایف نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی است و در این خصوص این دستگاه‌ها برخوردهای قاطعی با عرضه‌کنندگان مواد مخدر دارند.

وی در پایان گفت: با وجود این که دستگاه‌های مختلف نظارتی و انتظامی برخوردهای قاطعی را با واردکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر دارند اما به دلیل سهولت در ساخت مواد مخدر صنعتی شاهد افزایش تولید این مواد هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار