تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۵۶۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
اداره بهزیستی مسئله اعتیاد را در هندیجان آسیب‌شناسی کند
فرماندار هندیجان گفت: اداره بهزیستی مسئله اعتیاد را در این شهرستان به‌منظور ارائه راهکارهای مناسبت‌تر برای درمان و پیشگیری از آن، آسیب‌شناسی کند.

بهروز فرج‌ا‌للهی پیش از ظهر امروز در برگزاری مانور مبارزه با مواد مخدر که همزمان با سراسر استان خوزستان در این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: توجه به بحث مبارزه با مواد مخدر در مناطق مرزی استان بسیار مورد توجه است.

وی افزود: در این زمینه برنامه‌های ویژه‌تر و جدی‌تری در این مناطق باید به اجرا گذاشته و مردم هر چه بیشتر نسبت به مضرات این مواد افیونی و خانمان‌سوز مطلع شوند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: در این شهرستان نیز با تعامل مطلوب نیروهای انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برنامه‌های خوبی همه ساله در راستای مبارزه با مواد مخدر و فرهنگسازی در زمینه آگاهی جوانان از طرد مواد مخدر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: البته بدون همکاری و تعامل شهروندان نمی‌توان این اقدامات را چندان رضایتبخش دانست و مردم به‌ویژه جوانان باید در این راستا هرچه بیشتر وارد عرصه همکاری شوند.

فرج‌ا‌للهی در ادامه با اشاره به اداره بهزیستی شهرستان هندیجان تصریح کرد: باید آسیب ‌شناسی جدی در زمینه مواد مخدر در هندیجان صورت پذیرد تا بتوان راهکارهای بهتری برای مبارزه با آن ارائه داد و اندیشید.

وی در پایان از همه مسئولان و مدیران اجرایی و اقشار مختلف مردمی برای برگزار مانور امروز تقدیر و تشکر کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار