تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۲۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد باید نظارت و ساماندهی شوند
فرماندار شهرستان شوش با تاکید بر ضرورت ساماندهی مراکز و کمپ های بهبودی و ترک اعتیاد گفت: نظارت بر عملکرد این مراکز باید با دقت بیشتری انجام شود.

رضا نجاتی چهارشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش ضمن تاکید در خصوص برخورد جدی با عرضه کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان افزود: مناطق حاشیه و آلوده به مواد مخدر شهرستان شوش با تلاش نیروی انتظامی پاک سازی می شود.

وی اظهار کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر علاوه بر اقدام نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی باید آموزش مورد توجه قرار گیرد و آموزش های لازم از سنین مختلف ارایه شود.

نجاتی همچنین از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شوش خواست افرادی را که موفق به ترک اعتیاد شده اند را تحت آموزش قرار دهد تا جذب بازار کار شوند.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش در ادامه به موضوع اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تعطیلات اشاره کرد و گفت:غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اقدامی در راستای مبارزه با اعتیاد می باشد که باید از سوی دستگاههای متولی جدی گرفته شود.

نجاتی گفت: اداره ورزش و جوانان با همکاری شهرداری های شهرستان از تمام امکانات برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده کنند.

وی از ورزش به عنوان یکی از برنامه های مهم در زمینه جذب جوانان و نوجوانان و دوری از مواد مخدر نام برد و گفت:باید با توسعه ورزش محلات و ساخت زمین های ورزشی زمینه جذب جوانان را به رشته های مختلف ورزشی فراهم کرد.

فرماندار شهرستان شوش گفت:توسعه ورزش و زیر ساخت های ورزشی همچنین تشویق جوانان به ورزش بهترین راه مقابله با گسترش اعتیاد و ریشه کنی آن از جامعه است.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از 97 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان شوش کشف و ضبط شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار