تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۳۷۸۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یوسفی در تشریح جلسه مشترک نمایندگان دو استان با دولت مطرح کرد؛
پیگیری توقف انتقال آب خوزستان به مرکز کشور
بر اساس مستندات سازمان محیط زیست و بازرسی کل کشور قرار شد کمیته مشترکی میان دولت و مجلس برای بررسی روند توقف انتقال آب منطقه به مرکز کشور تشکیل شود
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به جلسه مشترک دو استان با چیت‌چیان و نوبخت گفت: بر اساس مستندات سازمان محیط زیست و بازرسی کل کشور قرار شد کمیته مشترکی میان دولت و مجلس برای بررسی روند توقف انتقال آب منطقه به مرکز کشور تشکیل شود.

همایون یوسفی با اشاره به جلسه مشترک نمایندگان دو استان خوزستان و چهارمحال بختیاری با وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه که روز دوشنبه، 22 آذرماه به دستور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: موضوع این جلسه پیرامون وضعیت سرشاخه های رود کارون و انتقال آب از این دو استان به نقاط مرکزی کشور بود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نمایندگان دو استان دغدغه های خود را از انتقال آب منطقه عنوان کردند چرا که این انتقال باعث بروز مشکلات عدیده ای شده و خسارت زیادی به منطقه می زند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تصمیمی برای لغو مصوبه دولت در خصوص انتقال آب از تونل بهشت آباد اتخاذ شود که ما نیز مستندات لازم در خصوص اشکالات این انتقال را که از سوی سازمان محیط زیست و سازمان بازرسی کل کشور در دست داشتیم ارائه کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس بر اساس خواست مردم و مستندات موجود محیط زیستی خواستار توقف روند انتقال آب شدند که قرار شد کمیته ای با مشارکت مجلس و دولت تشکیل شده و در این زمینه تصمیم گیری لازم اتخاذ شود.
:
:
:
آخرین اخبار