تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۵۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام بلک:
سازمان تبلیغات در مبارزه با اعتیاد پیشگام است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره از طریق ائمه جماعت مساجد در مبحث مبارزه با مواد مخدر پیشگام بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک پیش از ظهر امروز در رزمایش مبارزه با مواد مخدر در خوزستان اظهار کرد: برگزاری این برنامه ها در حقیقت یک نقطه شروع می تواند باشد و مواجه با مسئله اعتیاد و برخورد با هر نوع عادات ناپسند یک مسئله چند جانبه است.

وی افزود: برای از بین بردن اینگونه مسائل یک کار یک سویه نمی تواند چاره ساز باشد و برگزاری این نوع برنامه ها منجر به ایجاد وحدت نظر در جامعه و باعث می شود مردم بیشتر به فکر ریشه کن کردن این معضل باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بلک عنوان کرد: در زمینه فطری و ذاتی توصیه من به جوانان این است که ارزش بالای انسانی و سرمایه بزرگ عمر خود را بدانند و در واقع هیچ عقل سلیمی این سرمایه بزرگ را هرگز با دود ویرانگر اعتیاد تباه نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: خوشبختانه اکثریت جوانان استان خوزستان بسیار پاک و پرانگیزه هستند که من به تمام این جوانان پاک توصیه می کنم که از لحظات پرخطر، تعارفات دوستانه بی جا و محفل های غیر ضروری و ارتباطات خطر ساز که همگی نقطه لغزش هستند پرهیز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بلک تصریح کرد: سازمان تبلیغات از شبکه بزرگ تبلیغ در سطح استان استفاده می کند و ائمه جماعات و تشکل های دینی و سایر زیر مجموعه های خود را نسبت به این معضل آگاه تر خواهیم کرد. ضمن اینکه تاکنون نیز با استفاده از ائمه جماعات و منبرهای حسینی سازمان تبلیغات در مبحث مبارزه با اعتیاد پیشگام بوده است.

وی عنوان کرد: هئیت های مذهبی زیادی نیز در سطح استان فعالیت دارند که در روزهای خاص فعالیت خود تعداد قابل توجهی را به کناره گیری از اعتیاد تشویق کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بلک توضیح داد: در استان خوزستان 10 هزار هیئت مذهبی داریم که به خوبی می توانند با برنامه ها و نشست های خود مردم را با بحث اعتیاد آشنا کنند و مواجه با این معضل در زمینه های بهداشت، درمان و آموزش به تخصص خاص نیازمند است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار