تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۵۵۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقی زاده خبرداد:
برگزاری کارگاه مبارزه با اعتیاد برای دانش‌آموزان
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: این سازمان همراستا با سایر دستگاه ها اقدام به برگزاری کارگاه های مبارزه با اعتیاد برای دانش آموزان می کند.

محمد تقی زاده با حضور در رزمایش مبارزه مواد مخدر استان خوزستان اظهار کرد: اعتیاد یک چالش و آسیب اجتماعی است که در واقع ریشه ها و زمینه های روانی و فرهنگی اجتماعی دارد و یکی از اقدامات پایدار و مستمر که باید ما انجام دهیم به گونه ای که همواره باید ذهن جامعه را نسبت به مسئله اعتیاد و مواد مخدر حساس کنیم.

وی افزود: در کنار این اقدام ها، باید نهادها و دستگاه های فرهنگی مربیان متخصص را آموزش دهند تا آنها بتوانند با برگزاری کارگاه های مهارت آموزی در زمینه مسائل زندگی و رفع آسیب های اجتماعی برای خانواده ها و اقشار مختلف جامعه خصوصاً دانش آموزان برگزار کنند.

تقی زاده عنوان کرد: در این زمینه آموزش و پرورش سعی کرده است در همه ادارات مناطق خوزستان مربیان را آموزش دهیم تا این مربیان به شکل مستمر کارگاه هایی برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر برای والدین و دانش آموزان برگزار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان دارای پنج کمیته به نام های مقابله، قضایی، درمان، سمن ها و فرهنگی ـ پیشگیری است که ریاست کمیته فرهنگی ـ پیشگیری با آموزش و پرورش است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار