تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۵۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه نقاشی و کاریکاتور به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خرمشهر افتتاح شد
با حضور مسئولین شهری و جمعی از هنرمندان نمایشگاه نقاشی و کاریکاتور به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر خرمشهر افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در دبیرستان حضرت مریم این شهر برگزار شد فرمانده بسیج خرمشهر، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی ، مدیر آموزش و پرورش خرمشهر و معاون فرمانداری شهر حضور داشتند.
 
نقاش و کاریکاتوریست خرمشهری که آثار او در این نمایشگاه برای بازدید عموم قرار داده شده بود، این نمایشگاه را سی و ششمین نمایشگاه آثار برپا شده از آثارش با موضوع دخانیات و عوارض ناشی از مواد مخدر عنوان کرد.
 
علی صالحی افزود: هدف از اجرای همچین نمایشگاهی آگاه سازی جوانان و نوجوانان نسبت به خطرات خانمان سوز مواد مخدر و دخانیات است.
 
وی گفت: برای آگاهی بیشتر بازدید کنندگان و دانش آموزان و خانواده های آنان بروشورهای اطلاع رسانی با این موضوع تهیه کرده و در بین بازدید کنندگان از این نمایشگاه توزیع می کنیم.
 
این نقاش خرمشهری به زمان بازدید این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: زمان بازدید هر روز از ساعت 8 صبح تا 13 بعدازظهر است و تا آخر این هفته نمایشگاه دایر خواهد بود.
 
علی صالحی عنوان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نیز هر روز مسابقه نقاشی و کاریکاتور با اهدای جوایز در رده های سنی راهنمایی و دبیرستان خواهیم داشت.

وی در پایان از زحمات مسئولین فرمانداری، اداره بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی جهت آماده سازی و اطلاع رسانی و تبلیغات خوب در سطح شهر که انجام شده بود تشکر و قدردانی کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار