تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۵۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خواستار شد ؛
دستگاه‌ها در مبارزه با موادمخدر مشارکت کنند
فرماندار رامهرمز گفت: همه دستگاه‌ها و خانواده‌ها در مبارزه با مواد مخدر مشارکت داشته باشند.

مصطفی سمالی امروز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: یکی از مشکلات و معضلاتی که امروز گریبانگیر جوانان شده استفاده از مواد افیونی است و این مواد متاسفانه نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشورها ریشه دوانیده و مربوط به زن و مرد، پیر و جوان، فقیر و غنی، بی‌سواد و باسواد نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه ریشه تمام ناهنجاری‌های اجتماعی اعم از سرقت، قتل و اختلافات خانوادگی ناشی از استفاده از این بلای خانمان‌سوز است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: نهادهای اجتماعی و فرهنگی مثل خانواده، آموزش و پرورش، ضابطین قضایی، ارشاد اسلامی، شورای شهر، تربیت‌بدنی و سایر دستگاه‌ها نقش خود را باید پررنگ‌تر کنند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ تلاش‌هایی در راستای پاکسازی مناطق آلوده و اقدام به کشفیات متخلفان کرده‌اند که از تلاش‌های آنان در این راستا قدردانی می‌شود.

سمالی در پایان از تمام خانواده‌ها خواست تا بیش از پیش مواظب فرزندان خود باشند و نسبت به دوستان آنها نیز حساس باشند که با چه کسانی در رفت‌وآمد هستند تا با مراقبت و آگاه‌سازی فرزندان نسبت به این بلای خانمان‌سوز جامعه‌ای سالم و عاری از مواد افیونی را بسازیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار