تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۶۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور:
خوزستان در مبارزه با موادمخدر رتبه اول را کسب کرد
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور: خوزستان در کار برنامه ریزی مبارزه با مواد مخدر رتبه اول کشور را کسب کرد.

علیرضا جزینی گفت: استان خوزستان دربین استان های کشور رتبه اول در امر برنامه ریزی مبارزه با مواد مخدر را کسب کرد.

وی روزچهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در محل فرمانداری آبادان ضمن تقدیر از تلاش استاندار و مجموعه اعضای این شورای در خوزستان در زمینه برنامه ریزی مناسب برای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: اجرای طرح پاک دارای نواقص و اشکالاتی بود که همکاران ما با هماهنگی استان درصدد رفع آن هستند ضمن اینکه طرح پاک استان خوزستان بصورت ویژه دنبال می شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور استراتژی طرح پاک را پیشگیری ، مقابله ، درمان و صیانت عنوان کرد و تاکید کرد که کار پیشگیری در اولویت است و به همین منظور طرح پاک استان خوزستان را دنبال می کنیم تا به عنوان طرح پایلوت بتوانیم در سایر استانهای کشور اجرا نماییم.

جزینی افزود: چنانچه امر پیشگیری درمبارزه جامع با مواد مخدر با هم فکری و برنامه ریزی درخوزستان به عنوان پایلوت پاک به اجرا درآید می توانیم آن را به استانهای دیگر تعمیم دهیم.

وی نظارت براجرای طرح و استمرار در آن را مهم خواند و افزود: کمیته نظارت کشوری هم باتوجه به حساسیت بالای این طرح راه اندازی می شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت : فعالیت درحوزه مبارزه با مواد مخدر درخوزستان به صورت مطلوب انجام شده که این نشان از تلاشهای های استاندار ، فرماندهی انتظامی و سایر اعضای شورای تامین و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان دارد .

جزینی نشاط اجتماعی را در امر مبارزه با مواد مخدر مهم دانست و گفت : نشاط اجتماعی در پیشگیری از ابتلا به اعتیاد تاثیربسزایی دارد و ورزش نیز یکی از راههای ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی برساماندهی امور زنان نیز تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دستورات کار وزارت کشور است بطوریکه اشتغال زنان تحت سرپرستی بهزیستی ها دراولویت است و باید به جد دنبال شود و هیچ مشکلی از بابت تامین هزینه ها نباشد.
:
:
:
آخرین اخبار