تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۹۲۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان خبر داد:
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی در خوزستان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر شهری و روستایی این استان خبر داد.

علی شوهانی اظهار کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر شهری و روستایی استان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح همه شهرها و روستاهای این استان آغاز شده است.

وی افزود: این طرح به همه مناطق انتظامی استان ابلاغ شده و در این هفته به خصوص و در بقیه ایام سال به صورت ویژه اجرا می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اشاره به سیاست‌های مبارزه با مواد مخدر در سال 94 در سطح استان،تصریح کرد: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهری و روستایی، کنترل چهار گلوگاه مهم استان و اجرای طرح ارتقا محورهای اجتماعی از مهمترین این سیاست‌ها در سال جاری است.

شوهانی خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری تاکنون 21 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان متلاشی شده و از آنان حدود یک تن انواع مخدر کشف شده، که بیشتر این باندها در ورودی پل زال اندیمشک به عنوان گلوگاه شمالی استان و به همت نیروی انتظامی این شهرستان کشف و متلاشی شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در امر مبارزه با مواد مخدر،گفت: هماهنگی و همراهی مجموع دستگاه قضایی و شورای تامین شهرستان اندیمشک با پلیس مبازره با مواد مخدر یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در کشف باندهای قاچاق مواد مخدر به استان خوزستان می‌باشد که از زحمات آنان قدردانی می‌شود.

وی در ادامه افزود: ما هنوز با نقطه نهایی مبارزه به این پدیده شوم فاصله داریم اما با این حال با تمام امکانات در حال مبارزه با سوداگران مرگ در این استان هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در پایان جایگاه شهرستان اندیمشک را در امر جلوگیری از ورود و خروج مواد مخدر به استان مهم و حساس برشمرد و خاطرنشان کرد: تقدیم 2 شهید و چندین جانباز از ماموران این شهرستان نشان از تلاش و زحمات پلیس در مبازره بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر دارد و در این شهرستان زحمات زیادی برای جلوگیری از ورود مواد به سایر شهرهای استان کشیده می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سه ماهه نخست سال جاری تاکنون بیش از 220 کیلوگرم انواع مخدر سنتی و صنعتی از قاچاقاچیان مواد مخدر که قصد ترانزیت این مواد به سایر شهرهای استان را داشته‌اند در شهرستان اندیمشک کشف شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار