تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۹۴۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
جمع‌بندی و ارائه گزارش نهایی برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در خوزستان
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در حال جمع‌بندی نهایی برنامه‌های این هفته هستیم که حداکثر تا جلسه آینده شورای مبارزه با مواد مخدر استان گزارش نهایی آن ارائه خواهد شد.

سردار محمدرضا اسحاقی شامگاه شنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد:​ اجتماعی‌کردن مبارزه با مواد مخدر که از اهداف مهم شورای مبارزه با مواد مخدر استان است، دارای محورهایی است که یکی از این موارد، صیانت از بهبود‌یافتگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: لازم است همه دستگاه‌ها و اعضای این شورا در جهت استمداد و حفظ سلامتی این افراد تلاش کرده و برای تداوم این راه با برنامه‌ریزی مناسب پیش بروند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: همچنین محور اشتغال افراد بهبودیافته نیز از موارد بسیار حائز اهمیت این مبحث به شمار می‌رود و نیاز است دستگاه‌های اجرایی استان در همین راستا همت بیشتری به خرج دهند.

اسحاقی در ادامه عنوان کرد:​ 282 برنامه در قالب 23 عنوان در 27 شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر از تاریخ 31 خردادماه تا پنجم تیرماه جاری برگزار که بسیار مطلوب و در خور شان محقق شد.

وی اضافه کرد: این برنامه در حوزه پیشگیری، درمان، حقوقی و مقابله در مجموعه شهرستان​‌ها توسط فرمانداران و روسای شوراهای مبارزه با مواد مخدر شهرستان​‌ها اجرایی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان بیان کرد: هم اکنون در حال جمع‌بندی نهایی برنامه‌های این هفته هستیم که حداکثر تا جلسه آینده شورای مبارزه با مواد مخدر استان گزارش نهایی آن ارائه خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار