تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۱۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پالایشگاه آبادان حق‌ مسلم مردم را پرداخت کند
رئیس شورای شهرستان خرمشهر گفت: به دلیل همجواری مینوشهر با پالایشگاه آبادان پرداخت حق آلایندگی به شهرداری این شهر حق مسلم مردم این منطقه است.

هاشم سیاحی به پرداخت حق‌السهم آلایندگی اشاره و اظهار کرد: پرداخت حق‌السهم آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری‌های خرمشهر و مینوشهر ضروری است.

وی با بیان اینکه آلایندگی پالایشگاه آبادان نیز باید توسط مسئولان پیگیری شود، گفت: پالایشگاه آبادان موظف شده که در قبال آلودگی‌هایی که در آبادان ایجاد می‌کند مبلغی را برای ایجاد فضای سبز شهری و توجه مضاعف‌تر به محیط زیست به شهرداری بپردازد.

رئیس شورای شهرستان خرمشهر تصریح کرد: بخشی از این عوارض باید به شهرستان خرمشهر و در راستای آلودگی‌های محیط زیست و هوایی که توسط پالایشگاه در این منطقه ایجاد می‌شود، تعلق گیرد.

وی اضافه کرد: شهرستان خرمشهر و روستاهای آن نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر بوده و امیدواریم مسئولان در این خصوص حمایت و تعامل مضاعفی را نشان دهند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرمشهر خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر پالایشگاه آبادان تنها به پرداخت سهم آلایندگی آبادان و اروندکنار توجه دارد، این در حالیست که به دلیل همجواری مینوشهر با پالایشگاه آبادان پرداخت حق آلایندگی به شهرداری این شهر حق مسلم مردم این منطقه است.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسئولان و نماینده محترم خرمشهر هر چه زودتر زمینه پرداخت حق آلایندگی پالایشگاه آبادان به شهرداری‌های مینوشهر و خرمشهر فراهم شود.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خرمشهرمظلوم
|
UNITED STATES
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
0
0
برادراین حرف درست وقابل تحسینی است ولی ابتداازخرمشهرشروع کنیدوبندروگمرک وتاسیسات دریایی رامجبوربه فعالیتهای عمرانی درشهرکنید
:
:
:
آخرین اخبار