تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۲۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرداد آينده؛ بهره‌برداري از پل نهم اهواز
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز گفت: پروژه پل نهم اهواز در زمره پروژه‌هاي مهرماندگار قرار گرفته است و خردادماه سال آينده حداقل يك لاين از اين پل به بهره‌برداري مي‌رسد.
 
مسعود يزدي  اظهار كرد: با افتتاح كامل اين پل پيش از مهرماه سال آينده، كاهش ترافيك اول مهر را شاهد خواهيم بود، همچنين مشكل ترافيك ميدان چهارشير و پل سوم رفع مي‌شود.
 
وي با تصريح اين كه پل هشتم در كاهش ترافيك شهر اهواز موثر بوده است، افزود: ميزان تردد بر روي اين پل افزايش يافته و در ساعات پرترافيك روز در بعد از ظهرها حدود 3 هزار وسيله نقليه از دو سوي اين پل در فاصله زماني چهار ساعت تردد مي‌كند.
 
يزدي با بيان اين‌كه در سمت شمال شرق شهر اهواز و در امتداد خيابان فرشيد دو در منطقه ملي‌راه با ساخت پلي ديگر كريدور جديدي ايجاد شده، افزود: اين پل موجب كاهش ترافيك به ميزان بسيار زياد در پل چهارشير، ميدان فرودگاه و بلوار پاسداران شده است. در فاز سه و فاز چهار كوي ملت نيز رانندگان به جاي استفاده از بلوار پاسداران، با قرار گرفتن در اين كريدور به سمت ميدان نخل هدايت شده‌اند. البته هنوز در ميدان‌هاي چهارشير و نخل كماكان تراكم وسايل نقليه مشاهده مي‌شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز گفت: اول مهر امسال نسبت به سال‌هاي گذشته شاهد ترافيك كمتري بوديم كه اين ميزان در سال‌ آينده نيز كاهش بيشتري خواهد داشت.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
3
0
کاش استاندار مقداری از بودجه را هم به دزفول می داد که پل های آن نیمه کاره مانده و شهرداری بیچاره با بودجه خودش می سازدشون
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
دوست عزیز، منم با توزیع عادلانه بودجه موافقم ولی با توجه به اینکه بیشترین درآمد کشور از شهر اهواز تامین میشود فکر نمیکنم کارای زیادی در این شهر انجام شده باشه. مشکل به خارج استان برمیگرده بهتره شما هم طرز فکر تفرقه افکنانه و خلاف امنیت ملی رو کنار بزاری
:
:
:
آخرین اخبار