تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۶۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تائید نشت نفت در سد گتوند
وزیر نیرو با تائید نشت نفت در سد گتوند گفت: وزارت نیرو در زمان آبگیری سد گتوند به وزارت نفت تذکر داده بود و آنها نیز اقدام کرده و دنبال حل مسئله هستند.
 
مجید نامجو وزیر نیرو امروز در حاشیه آخرین روز نمایشگاه آب، تاسیسات آب و فاضلاب در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا نشت نفت در سد گتوند استان خوزستان را تائید می‌کنید، افزود: از نظر وزارت نیرو این موضوع مسئله لاینحلی در سد گتوند نیست، به هر حال این پروژه بزرگ کشور توسط متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است.
 
وی ادامه داد: مسائلی برای وزارت نیرو در خصوص سد گتوند وجود دارد که روشن است، به همین دلیل تیم کارشناسی وزارت نیرو از لحظه‌ای که بحث آبگیری سد گتوند مطرح شد، لحظه به لحظه در کنار این سد حضور دارند و کار را با قوت و برنامه‌ریزی انجام می‌دهند.
 
وزیر نیرو تاکید کرد: شاهد هستیم که حرف و حدیث‌هایی که پیرامون سد گتوند وجود دارد، چندان به حق نیست، چرا که در حال حاضر 2 میلیارد متر مکعب آب پشت سد گتوند ذخیره شده است.
 
وی با بیان اینکه واحد چهارم نیروگاه سد گتوند به زودی وارد مدار می‌شود، ادامه داد: از نظر وزارت نیرو با توجه به مدیریتی که بر آب این سد در حال انجام است، هیچ نگرانی‌ وجود ندارد، چرا که برنامه‌هایی داریم که اگر نقایصی در کارهای این سد وجود داشته باشد، طی برنامه‌ای آن را برطرف کنیم.
 
نامجو در پاسخ به این سوال که آیا نشت نفت در سد گتوند را قبول دارید، گفت: یک سری مسائلی بود که در موقع آبگیری آنها را به وزارت نفت تذکر دادیم و وزارت نفت هم اقداماتی را در این جهت انجام داده است.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر هم تذکرات لازم به وزارت نفت داده شده و آنها هم به دنبال برنامه‌ریزی برای حل مسئله هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار