تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۳۸۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای شهر بزرگترین ضربه را به خرمشهر زد!
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات نباید قومی و عشیره‌ای صورت پذیرد زیرا در این صورت افرادی لایق و کارآمد در مناصب معین حاضر نمی‌شوند.

عبدالله سامری با در پیش‌رو بودن انتخابات اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا به‌طور مستقیم با عمران و آبادانی شهرها و روستاها و مناطق در ارتباط است.

*عدم هماهنگی در شورای اسلامی شهر

وی افزود: متاسفانه در این شهر وضعیت شوراها دلچسب نیست و اعضا با عدم هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی، مشکلات ریز و درشتی را برای مردم و منطقه ایجاد کردند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت شورای شهر خرمشهر تاکنون بزرگترین ضربه را به این شهر و مردم وارد کرده است.

*حضوری پرشور و آگاه‌تر در انتخابات

وی اضافه کرد: در همین راستا مردم باید با حضوری پرشورتر این بار در انتخابات شرکت کنند و انتخابی مطمئن و هوشیارانه‌تر رقم بزنند.

سامری تصریح کرد: انتخابات نباید از روی احساسات، قومی و عشیره‌ای صورت پذیرد زیرا در این صورت افرادی لایق و کارآمد در مناصب معین حاضر نمی‌شوند و اهداف انتخابات کاملا تغییر پیدا می‌کند.

*به افرادی رای ندهیم که انتخابات را به انحراف بکشند/ چوب ندانم‌کاری‌ها بر سر خودشان فرود می‌آید

وی با بیان اینکه کاندیداها باید افرادی باتقوی، مومن و متعهد باشند، گفت: از مردم انتظار داریم همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند به افراد صالح و متقی در انتخابات رای دهیم و عده‌ای را روی کار نیاوریم که انتخابات را به انحراف بکشانند!

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بار دیگر با اشاره به انتخابات شورای شهر عنوان کرد: افرادی که در خرمشهر عدم پیشرفت را برای شهروندان به ارمغان آورده‌اند بدانند روزی چوب ندانم کاری‌هایشان بر سر خودشان فرود می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در این شهر مظلوم، مسئولیت بر عهده‌شان نهاده شده است و یا با انتخاب مردم بر سر کار و منصب آمده‌اند باید فقط برای رضایت خدا و همین مردم همت کنند در غیر اینصورت خیانت کردند.

سامری در پایان بار دیگر از شهروندان خواست با حضور در پای صندوق‌های رای انتخابات شهر و روستاها در خرمشهر، این بار با چشمانی بازتر گزینش و انتخاب کنند.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
یک خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
1
3
خداوندازآن دسته ازافرادی که درشورای شهرخرمشهربه مردم شهرضربه میزنند نگذرد انشاالله.
:
:
:
آخرین اخبار