تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۸۹۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسحاقي خبر داد:
استمرار طرح ارتقاء امنيت اجتماعي/ كشف 100 کيلوگرم انواع مواد مخدر در خوزستان
فرمانده انتظامي خوزستان گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، بيش از 100 کيلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.  
 
سردار محمدرضا اسحاقي به پايگاه خبري پليس خوزستان گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، موضوع دستور کار ماموران انتظامي استان قرار گرفت.

سردار محمدرضا اسحاقي، فرمانده انتظامی خوزستان
 
وي افزود: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي بهبهان و اميديه، با انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي، يک دستگاه تريلر کشنده را که از سمت شيراز به طرف اهواز در حرکت بود، در سه راهي پاراديس متوقف و در بازرسي خودرو مقدار 96 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش کشف و 2 نفر را دستگير کردند.
 
اسحاقي ادامه داد: ماموران انتظامي انتظامي شهرستان هنديجان نيز در حين کنترل محور مواصلاتي ديلم به طرف ماهشهر يک دستگاه خودروي پرايد را متوقف و در بازرسي خودرو 10 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک را کشف و 2 نفر را دستگير کردند.
 
فرمانده انتظامي خوزستان از اجراي طرح پاک‌سازي مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار هاي اطلاعاتي و پليسي و پس از هماهنگي با مقام قضايي در قالب 20 اکيپ ويژه، اقدام به پاک‌سازي 10 باب منزل مسکوني در دو نقطه جرم‌خيز اهواز نمودند که در اين عمليات، مقدار 5 گرم ترياك، 23 گرم حشيش، 88 سانت هروئين، 28 گرم شيشه، 6 دستگاه رسيور ماهواره، يک قبضه اسلحه كلت كمري شاه‌كش را کشف و 16 نفر از عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر را دستگير کردند.
 
وي با تاکيد بر استمرار اجراي اين طرح عنوان کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده ، جهت سير مراحل قانوني، راهي مراجع قضايي شدند.
 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار