تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۳۸۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی سرمربی استقلال‌ خوزستان شد
سرمربی تيم فوتبال استقلال‌ خوزستان برای فصل بعد لیگ برتر انتخاب شد.

عبدالله ویسی پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هدایت این تیم را برای یک فصل بر عهده گرفت. عبدالله ویسی پیش از این سابقه‌ی سرمربیگری در تیم‌های صبای قم و پیکان تهران را نیز داشته است.
استقلال خوزستان از تیم‌های تازه راه یافته به لیگ برتر است که در احکام صادر شده درباره‌ی تبانی لیگ دسته اول، به صورت مستقیم به لیگ برتر راه یافته است.



عبدالله ویسی با تایید خبر پیوستنش به استقلال خوزستان در این باره به ايسنا گفت: بعد از اعلام رای تبانی تیم شهرداری تبریز و صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، از سوی باشگاه استقلال‌خوزستان پیشنهادی دریافت کردم و باوجود داشتن دو، سه پیشنهاد دیگر، به این تیم پیوستم.
او در ادامه افزود: قراردادم در این تیم یک ساله است و امروز با حضور در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان و صحبت با آقای بختیاری، مدیرعامل باشگاه، قرار شد از 15 خرداد تمرینات را آغاز و یارگیری کنیم.
سرمربی جدید استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که شناختش از این تیم چقدر بوده و هدفش چیست؟ اظهار کرد: من بازی‌های این تیم در لیگ یک را دنبال می‌کردم و از آن‌ها شناخت کافی داشتم. هدف باشگاه هم، ماندن تیم در لیگ برتر است اما من به بالاتر از این‌ها فکر می‌کنم و می‌دانم مردم خوزستان از ما توقع دارند و چون اکثریت اهوازی‌ها، استقلالی هستند، باید تلاش بیشتری کرد و قول می‌دهم زنگ تفریح سایر تیم‌ها نباشیم.
او در پاسخ به این سوال که کادر فنی استقلال خوزستان چه ترکیبی خواهد داشت، بیان‌کرد: خود آقای باقری‌نیا (سرمربي سابق تيم) مرا به این تیم معرفی کرد و کمکم کرد تا استقلال خوزستان را بهتر بشناسم. ان‌شاءالله لایق این اعتماد باشم و تلاشم را در این تیم خواهم کرد اما کادر فنی تیم پیکان با تلفیقی از تیم فعلی استقلال خوزستان، ترکیب کادرم را تشکیل می‌دهند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
امیر استقلالی آلمانی
|
Germany
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
0
0
ان شاالله استقلال خوزستان واستقلال تهران از لیگ برتر واستقلال اهواز از دسته 1 سال آینده سهمیه جام باشگاه های آسیا را بدست آورند.
:
:
:
آخرین اخبار