تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۹۱۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شادگان قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته خوزستان
دبیر هیئت کاراته شادگان از قهرمانی مسابقات کیوکوشین کاراته این شهرستان در استان خوزستان خبر داد.

فؤاد کاظمی اظهار کرد: با حضور انبوه علاقه‌مندان و حضور کمرنگ مسئولان، مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی استان خوزستان شب گذشته با قهرمانی شادگان در سالن القدس ایصیفر به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و با شرکت بیش از 170 کیوکوشین کار استان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد تیم شادگان با کسب 240 امتیاز به قهرمانی دست یافت و تیم‌های ماهشهر با 77 و اهواز با 27 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیئت کاراته شادگان با تبریک قهرمانی این تیم تصریح کرد: این مسابقات با شرکت بیش از هفت شهرستان به صورت فشرده صبح، بعد از ظهر و شب در بیش از 50 وزن مختلف پیگیری شد.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات خاطرنشان کرد: تیم‌هایی از شهرستان‌های ماهشهر، اهواز، بندرامام، دشت آزادگان، اروند کنار و رامشیر در مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته استان حضور داشتند.

کاظمی دلیل فشرده شدن این مسابقات را نبود یک خوابگاه مناسب و کمبود امکانات ورزشی در شادگان عنوان کرد و ادامه داد: ورزشکاران رشته کیوکوشین کاراته این شهرستان با وجود استعدادهای درخشان خود، به علت کم‌توجهی مسئولان و نداشتن پشتیبان مالی قوی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به انتخاب پنج کیوکوشین‌کار شادگانی برای مسابقات جهانی ژاپن در سال گذشته گفت: این ورزشکاران به علت نداشتن پشتیبان قوی مالی از حضور در این مسابقات جهانی باز ماندند.

دبیر هئیت کاراته شادگان با انتقاد از بلاتکلیفی چندین ماهه اداره ورزش و جوانان شادگان در داشتن یک مدیر توانمند از مسئولان استان و شهرستان خواست تا هرچه زودتر نسبت به انتصاب یک مدیر توانمند اقدام کنند.

وی در پایان از فرماندهی پایگاه بسیج والفجر شادگان به علت در اختیار قرار دادن سالن و استراحتگاه مناسب قدردانی کرد.

کاظمی اضافه کرد: بیش از 2 هزار نفر در سه شیفت صبح، بعد از ظهر و شب از مسابقات قهرمانی کیوشین کاراته استان خوزستان در شادگان دیدن کردند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
1
0
بندر امام که شهرستان نیست ،
كعبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
1
1
بابا ايول به هر جي شادكاني هست واقعا دمتون كرم....خدا قوت
اصیل کنعانی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
1
من سوم شدم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
0
1
شادگانی ها تبریک اقا ما مخلص شماییم میشه تو شهرستان ما کلاس بگذارید علاقه مندان یبه این رشته زیاد هست
:
:
:
آخرین اخبار