تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
5200 فرصت شغلی در مسجدسلیمان ایجاد می شود
فرماندار شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده در ادارات مختلف این شهرستان قرار است در سال جاری پنج هزار و 200 فرصت شغلی در مسجدسلیمان ایجاد شود.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، محمد خانچی صبح شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: امروز وظیفه همه مسئولان ومردم در این است که مطیع امر ولایت فقیه باشند.
وی اضافه کرد: در شرایط حساس کنونی و با توجه به آنکه امروز دشمنان نظام و اسلام از هیچ تلاش وکوششی برای تحقق خواسته های شوم وجاه طلبانه خود دریغ نمی کنند به نظر می رسد هوشیاری و بصیرت و نیز بیداری مردم امری ضروری است و این مهم باید در همه طیفهای مختلف مردم  و مسئولان به صورت یک وظیفه شرعی و دینی مدنظر قرار گیرد.

خانچی درخصوص موضوع اشتغال در شهرستان نیز گفت: با توجه به فراهم آوردن بستر اشتغال برای چهار هزار و 170 نفر در سال گذشته، امسال نیز انتظار داریم این میزان به پنج هزار و 200 فرصت شغلی در شهرستان افزایش یابد که ناگفته پیداست این مهم تلاش همه مسئولان استانی وشهرستانی را می طلبد.

وی در خصوص آبگیری سدگتوند نیز عنوان کرد: این پروژه به دلیل آنکه حوزه آبگیری آن در شهرستان مسجدسلیمان است انتظار می رود که مسئولان ذیربط با توجه به بکربودن منطقه با برنامه ریزی بستر مناسب را برای فرصتهای گردشگری، دامپروری و شیلات و نیز ایجاد فضاه های ورزشی آبی فراهم آورند که این موضوع نه تنها به عناصر پیشرفت شهری و فرصتهای اقتصادی و زیباشناسی این شهرستان کمک می کند بلکه موجب اشتغال پایدار در منطقه نیز خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان در بخشی دیگر از صحبتهایش به نامگذاری سال 1390 به سال جهاداقتصادی اشاره کرد و اظهاد داشت: وظیفه همه ما ایجاب می کند که بیش از پیش درجهت تحقق اهدافمان تلاش وکوشش کنیم که طرح های عام المنفعه ای که در این شهرستان افتتاح شده و یا درحال کلنگزنی و یا بهره برداری است مانند افتتاح دکل فرستنده تلویزیونی و رادیویی، طرح جامع آبرسانی، مجتمع پتروشیمی زیلایی، کارخانه آلمینیوم و راه آهن این شهرستان همه از اقداماتی هستند که همسو با این دیدگاه جهادی هستند.
:
:
:
آخرین اخبار