تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۲۶۷۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنان جنجالی استاندار اصفهان تکذیب شد
استاندار اصفهان از همه خبرنگاران خواسته بود، برای حفظ آرامش منطقه، اخبار حساس مربوط به آب رسانه ای نشود، اما متاسفانه یکی از سایت ها اقدام به تحریف سخنان زرگرپور کرد و درصدد سیاسی کردن موضوع برآمد
مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با رد اظهارات منتسب به استاندار اصفهان درباره فرهنگ سیاسی مردم این استان در مقایسه با استان های همجوار، گفت: رسول زرگرپور پیرامون دلایل برگزار نشدن دعای عرفه در بستر خشک زاینده رود برای جلوگیری از تبعات سیاسی آن مطالبی بیان کرده بود.

به گزارش خوزنیوز، غلامرضا قائدی ها در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: استاندار اصفهان در نشست خبری هفته گذشته خود با خبرنگاران که دلایل مخالفت با برگزاری دعا در بستر این رودخانه را جویا شدند، بر لزوم سیاسی نکردن پیگیری موضوع آب به خبرنگاران این استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: استاندار اصفهان از همه خبرنگاران خواسته بود، برای حفظ آرامش منطقه، اخبار حساس مربوط به آب رسانه ای نشود، اما متاسفانه یکی از سایت ها اقدام به تحریف سخنان زرگرپور کرد و درصدد سیاسی کردن موضوع برآمد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: برخی سیاسیون نیز بدون تحقیق و صرفا با استناد به خبر یک سایت غیررسمی مواضعی را اتخاذ کردند که لازم است در این زمینه تجدید نظر کنند.

وی اظهار کرد: در اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان مرجع رسمی و معتبر و حتی خبرگزاریهای دیگر درباره سخنان استاندار اصفهان، به هیچ کلمه یا جمله ای که حاکی از کاربرد ˈشعور سیاسیˈ درباره مردم هیچ منطقه ای باشد، اشاره نشده است.

قائدی ها درباره برگزاری نشست های خبری زرگرپور گفت: استاندار اصفهان تاکید دارد به لحاظ تنویر افکار عمومی و تبادل اخبار و اطلاعات به صورت شفاف و ارتباط مستقیم با خبرنگاران و اصحاب رسانه و جراید هرماه نشست خبری برگزار شود.

وی افزود: در 80 روز گذشته، استاندار اصفهان در سه نشست خبری پاسخگوی نمایندگان رسانه ها بوده است و در نشست هفته گذشته نیز استاندار اصفهان در مدت سه ساعت پاسخگوی حدود 60 خبرنگار از حوزه های مختلف بود.

لازم به ذکر است، صاحب نیوز از سایت های خبری استان اصفهان به نقل از استاندار اصفهان نوشته بود:  با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۶
دوستدار کارون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
3
9
آدم اگه حرفی میزنه سره حرفش می ایسته و عذر خواهی میکنه ، یا اگه بلد نیست حرف بزنه میدونه که یه زمانی پشیمون میشه بهتره حرف نزنه. تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، آقای استاندار اصفهان،لطفا بسنجیده صحبت کنید که بعد نخوای انکار کنی زشته به خدا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
2
9
آدم عاقل کاری نمیکنه که بعد پشیمون بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
1
6
عاقل چرا کند کاری که باز آرد پشیمانی ! ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
3
7
چاره ای جز تکذیب نداشتی
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
6
10
زاینده رود کلا رودخانه ای نبوده که تمام سال اب داشته باشد و از گذشته رودخانه فصلی بوده فقط زمان ابدهی ان نسبت به رودخانه های فصلی دیگر بیشتر بوده والان هم همین طور است . دعای عرفه در رودخانه بدون اب خواند به انحراف کشاندن افکار عمومی است .و میخواهند بگویند تقصیر یک نفر هست که رودخانه زاینده رود بی اب است. و توجیهی درست کنند برای دزدیدن اب کارون.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
4
12
دعا خواندن در رودخانه ای که بطور طبیعی کم اب است نشانه ی چیست؟
:
:
:
آخرین اخبار