تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۸۴۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان:
آنقدر که به فولاد خوزستان پیله کرده ایم از پتروشیمی‌ها غافلیم
آنقدری که به فولاد و اطرافش پیله کرده ایم از پتروشیمی ها غافلیم آنها هم از عوارض زیست محیطی مبرا نیستند و کارهایشان تبعاتی برای دریا دارد که نباید نادیده گرفته شود / این 23 میلیارد هزینه ای که برای تیم فولاد خوزستان خرج شده است با نگاه به کارهای زیربنایی که انجام داده اند عددی نیست
استاندار خوزستان گفت: تولید همیشه عوارضی دارد کشت و صنعت های ما در استان به اندازه ای که عوارض داشتند منفعت نداشتند ولی فولاد خوزستان منفعت زیادی داشته است.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان  در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در محل استانداری برگزار شد  اظهار داشت: ممنونیم از آقای شریفی «رئیس» شرکت فولاد خوزستان از خطه یزد که با آرامش خود ما را یاد آقای «خاتمی» انداختید.

وی گفت: شرکت فولاد 15 سال پیش را دیده ام امروز هم آن را دیدم نوع کارهایی که شده  با گذشته قابل مقایسه نیست. روزی دنبال این بودیم که این شرکت پول گاز و برق و ... را بپردازد ولی امروز 1200 میلیارد تومان فقط پرداختی های این شرکت برای آب و گاز و شهرداری و.... است که قابل تقدیر می باشد.

عبدالحسن مقتدایی خاطر نشان ساخت: تولید همیشه عوارضی دارد کشت و صنعت های ما در استان به اندازه ای که عوارض داشتند منفعت نداشتند ولی فولاد خوزستان منفعت زیادی داشته است.

 وی ادامه داد: باید به آن سمتی حرکت کنیم که دربعضی استان ها مثل اصفهان شاهدش هستیم یعنی فولاد کارش را می کند و با محیط زیست هم همکاری خوبی دارد و به مردم خدمات رسانی می کند.

 استاندار خوزستان گفت: وقتی آقای هاشمی اجازه استفاده از یک درصد از سود فولاد را به اصفهان داد ما هم برای خوزستان این مجوز را گرفتیم بعد در زمان خاتمی تمدید شد، فقط با آقای مظاهری آن روز دعوایی کردیم و حتی تلفن را قطع کرد ولی12 سال یک درصد  از سود فولاد خرج استان شد اما آنها می دانستند پولها را کجا خرج کنند اما ما همیشه این پولها را خرج جاری و امور روزانه می کنیم.

وی گفت: آنقدری که به فولاد و اطرافش پیله کرده ایم از پتروشیمی ها غافلیم آنها هم از عوارض زیست محیطی مبرا نیستند و کارهایشان تبعاتی برای دریا دارد که نباید نادیده گرفته شود.

مقتدایی گفت: این 23 میلیارد هزینه ای که برای تیم فولاد خوزستان خرج شده است با نگاه به کارهای زیربنایی که انجام داده اند عددی نیست حالا ما هم در بازدید از باشگاه فولاد یک تیکه فوتبالی آمدیم بلوتوثش کردید همه جا آبروی ما را بردند.

مرجع/ رهیاب
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
آقاي استاندار به جاي اين خنده ها به فكر مردم خوزستان باشين كه اينقدر از هر نظر در مضيقه هستند و اكثر كاركنان شركت نفت و پتروشيمي غيربومي هستند و چهارشنبه ها فرودگاه فقط مملو از كاركنان و رئيس و روساي تهراني مي باشد .
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
خطاب به آقای مقتدایی : آیا تا بحال به پای درد و دل کارکنان شریف و زحمت کش فولاد خوزستان گوش فرا داده اید تا عین حقیقت و ظلمهای روا شده به این پرسنل شریف را از نزدیک بشنوید و ببینید تا زودتر پیگیری کنید.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
4
0
باز هم بی مهری استاندار به کشاورزی خوزستان / مقایسه کشت و صنعت ها با فولاد یک شوخی است چه به لحاظ اشتغال چه به لحاظ نقش محیط زیستی / به گمانم اطلاعات استاندار در خصوص کشت و صنعت ها مربوط به دوره پیشین استانداریشان است
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
باز هم بی مهری استاندار به کشاورزی خوزستان / مقایسه کشت و صنعت ها با فولاد یک شوخی است چه به لحاظ اشتغال چه به لحاظ نقش محیط زیستی / به گمانم اطلاعات استاندار در خصوص کشت و صنعت ها مربوط به دوره پیشین استانداریشان است
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
0
0
خوز نیوز از درج این خبر تشکر می کنم ولی این کافی نیست! رسالت اطلاع رسانی و خبری شما و دیگر همکارانتان به اینجا ختم نمی شود! چرا نقد نمی کند؟ چرا مصاحبه نمی کنید؟ چرا رسانه های استان منتقل کننده جک ها و لطیفه های استاندار محترم و دیگر مسئولان استانی شدند!!! کسی نقد نمی کند! رسانه ها حتی حوصله ندارند حرفهای مسئولان را کنار هم بگذارند و تناقض آنها را آشکار کنند! همه چیز به سخره گرفته می شود 6 ماه پیش صریح و بی پرده داد می زنند که اگر شرکت فولاد فلان کار را نکرد درش را گل می گیریم! و شما در رسانه ها هورا کشیدید و تیتر زدید! و هواداران کف زدند! گفتن مسئولان شرکت فولاد که سود سرمایه این شرکت را به تهران منتقل می کنند نونشان را در کاسه خون مردم گذاشتند! و امروز از شرکت فولاد بازدید می کنند و می گویند آقای شریفی مدیرعامل یزدی این شرکت استاندار را به یاد طمأنینه و آرامش آقای خاتمی می اندازد! پس کاسه ی خون مردم را من گفتم! این چرخشها و زیگ زاگهای مسئولان استان فاجعه است!!! مدیران شرکت فولاد در طول 6 ماه چه کارهایی کردند که علیرغم استقرار هیأت تفحص مجلس اینگونه قاطعانه مورد حمایت استاندار قرار می گیرند! اتفاقا من فکر می کنم اگر هیأت تفحص هیأت واقعی باشد و اگر سالم و پاک از این شرکت بیرون بروند!
این بخشی از خبر خوز نیوز است که به نقل از استاندار 6 ماه پیش در معارفه شهردار اهواز انتشار داده است: وی خطاب به شهردار اهواز گفت: من معتقدم اولین کاری که شهردار می تواند انجام دهد افزایش درآمد شهرداری است. باید همت کنید و یقه ی مدیران شرکت های گردن کلفت که پول ها را به خارج استان سرازیر می کنند بگیرید. اگر از طریق قانون حق مردم استان را دادند که فبها در غیر این صورت ما وظیفه ی قانونی خود را انجام می دهیم. وی بر ضرورت بهره برداری مردم استان از شرکت های بزرگی همچون فولاد تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد در هر استانی باشد باید چرخ تمام مردم استان را بچرخاند. به چه حقی در سال های گذشته سرمایه فولاد استان را برای ایجاد کارخانه در شهرستان میانه بردند اما هنگامی که می خواهند به استان کمک کنند می گویند: معذوریت داریم! این در حالی است که از سود فولاد اصفهان تمام جاده های اصفهان را اتوبان کردند. اما در جاده های نابه سامان استان ما چه حوادث دردناکی که اتفاق نمی افتد! وی تاکید کرد: اگر هر مدیری یک جو غیرت داشته باشد سود سرمایه گذاری شرکت ها و کارخانه ها را به پایتخت انتقال نمی دهد. مگر دولت در استان ها سرمایه گذاری می کند که سود ببرد؟! مدیری که پول به دست آمده در استان را به جای دیگری ببرد در حقیقت نان خود را در خون مردم زده است. وی تصریح کرد. قبل از کمک دولت، شرکت ها و کارخانه ها باید به استان کمک کنند و نیز هر کسی دست اش به دهان می رسد. وظیفه حاکمیتی ما رضایت شهروندان است.
:
:
:
آخرین اخبار