تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۰۱
تعداد نظرات: ۹۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستورالعمل آیت الله شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی به امام خمینی
سالک الی الله آیت الله حاج شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی در حرم امام رضا (ع) خطاب به امام خمینی: چه اصراری دارید چیزی را که ممکن است موجب خسران شود، یاد بگیرید؟ اما من چیزی را به شما یاد می‌دهم که برایتان خسارتی ندارد و محتاج دیگران هم نمی‌شوید

آیت الله شیخ حسنعلی اصفهانی معروف به نخودکی- آخرین اخبار ایران و خوزسالت در خوزنیوز-khouznews.ir سالک الی الله آیت الله حاج شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی در حرم امام رضا (ع) خطاب به امام خمینی: چه اصراری دارید چیزی را که ممکن است موجب خسران شود، یاد بگیرید؟ اما من چیزی را به شما یاد می‌دهم که برایتان خسارتی ندارد و محتاج دیگران هم نمی‌شوید

 

روایت اول:

(به نقل از فرزندآیت الله موسی شبیری زنجانی)

خبرنگار البرز می‌گوید : مطلبی را درباره منزلت و جایگاه آیه سوم سوره طلاق " ویرزقه من حیث لایحتسب ومن یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بلغ امره قد جعل الله لک شی قدرا" با یکی از روحانیون سرشناس تهران  بحث می‌کردیم و چون در تاکید بر قرائت این آیه به همراه بخشی از آیه دوم همین سوره تردید وجود داشت از ایشان خواستیم در سفر امسال حج از علمای حاضر در این خصوص سوال نمایند.

ایشان پس از بازگشت از سفر در همین خصوص می‌گوید: با فرزندآیت الله موسی شبیری زنجانی این مطلب را در میان گذاشتیم و مطلبی که در خصوص دیدار ایشان و شیخ حسنعلی نخودکی مطرح بود را مورد سوال قرار دادیم .ایشان در تماس تلفنی با این مرجع تقلید اصل ماجرا را جویا شده و به شرح ذیل بیان می‌کنند.

مطلب مذکور در نشریه زائر منتشر و در اختیار حجاج بیت الله الحرام قرار می‌گیرد و از آنجا که دارای اهمیت خاصی از جهات نمایش اوج عرفان این شیخ فاضل ،صداقت امام خمینی (ره)در کلام و ...می‌باشد بر آن دیدیم تا با انتشار آن در ترویج آن قدمی برداشته باشیم .

شرح ماجرا به نقل از فرزند آیت الله شبیری زنجانی از زبان پدر بزرگوارشان این‌گونه نقل می‌شود که :

آیت الله شبیری زنجانی- آخرین اخبار ایران و خوزستان در خوزنیوز-khouznews.ir در سفری که امام خمینی(ره) و پدرم برای زیارت به مشهد مقدس رفته بودند امام در صحن حرم امام رضا (ع) با سالک الی الله حاج حسنعلی نخودکی مواجه می‌شوند. امام امت (ره) که در آن زمان شاید در حدود سی الی چهل سال بیشتر نداشت وقت را غنیمت می شمارد و به ایشان می‌گوید با شما سخنی دارم.حاج حسنعلی نخودکی می‌گوید: من در حال انجام اعمال هستم، شما در بقعه حر عاملی (ره) بمانید من خودم پیش شما می‌آیم. بعد از مدتی حاج حسنعلی می‌آید و می‌گوید چه کار دارید؟

امام (ره) خطاب به ایشان رو به گنبد و بارگاه امام رضا (علیه‌السلام) کرد و گفت: تو را به این امام رضا، اگر (علم) کیمیاداری به ما هم بده؟

حاج حسنعلی نخودکی انکار به داشتن علم (کیمیا) نکرد بلکه به امام (ره) فرمودند:اگر ما «کیمیا» به شما بدهیم و شما تمام کوه و در و دشت را طلا کردید آیا قول می‌دهید که به جا استفاده کنید و آن را حفظ کنید و در هر جایی به کار نبرید؟

امام خمینی (ره) که از همان ایام جوانی صداقت از وجودشان می‌بارید، سر به زیر انداختند و با تفکری به ایشان گفتند: نه نمی‌توانم چنین قولی به شما بدهم.

حاج حسنعلی نخودکی که این را از امام (ره) شنید روبه ایشان کرد و فرمود: حالا که نمی‌توانید «کیمیا» را حفظ کنید من بهتر از کیمیا را به شما یاد می‌دهم و آن این که:

بعد از نمازهای واجب یک بار آیه الکرسی را تا «هو العلی العظیم» می‌خوانی.

و بعد تسبیحات فاطمه زهرا سلام الله علیها را می‌گویی.

و بعد سه بار سوره توحید «قل هو الله احد» را می‌خوانی.

و بعد سه بار صلوات می‌گویی: اللهم صل علی محمد و آل محمد

و بعد سه بار آیه مبارکه: وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا ؛

(سوره طلاق آیه 2 و 3) (هرکس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد، و هرکس بر خداوند توکل کند کفایت امرش را می‌کند، خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند، و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است.)

را می‌خوانی که این از کیمیا برایت بهتر است.

 

آیت الله سید جعفرشبیری زنجانی- آخرین اخبار ایران و خوزستان در خوزنیوز-khouznews.ir روایت دوم:

آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی:

امام و مرحوم ابوی بالا سر حضرت امام رضا علیه‌السلام، آشیخ حسنعلی را می‌بینند. می‌آیند که با ایشان صحبت کنند، ایشان زیارت می‌خواندند و اشاره می‌کنند بروید جلوی مدرسه حاج ملا جعفر، زیارت را که خواندم، به آنجا می‌آیم.

به آنجا می‌آیند و ظاهراً امام به ایشان می‌گویند: «شما را به این حضرت رضا علیه‌السلام قسم می‌دهیم که علم کیمیا را به ما یاد بدهید».

ایشان می‌گویند: «اگر همه کوه‌های عالم را طلا کنید، آیا اطمینان دارید که از آنها سوء استفاده‌ای نشود؟»

امام می‌گویند: «نه، اطمینان نداریم.»

می‌گویند: «پس چه اصراری دارید چیزی را که ممکن است موجب خسران شود، یاد بگیرید؟ اما من چیزی را به شما یاد می‌دهم که برایتان خسارتی ندارد و محتاج دیگران هم نمی‌شوید».

این را نشنیده بودم، بعداً از اخوی بزرگ حاج آقا موسی شنیدم و کاملش را برایم بیان کردند.

ایشان می‌گویند آشیخ می‌گفتند اول آیة‌الکرسی می‌خوانید، بعد تسبیحات حضرت زهرا«سلام الله علیها»، بعد سه تا قل هو الله و سه صلوات و سه مرتبه « وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا » ( سوره طلاق، آیات 2 و 3).

پدرم می‌فرمودند بعد از آن دیگر هیچ وقت محتاج نشدم.

 

روایت سوم:

(به نقل از آیت الله بهجت ره)

آیت الله بهحت- آخرین اخبار ایران و خوزستان در خوزنیوز-khouznews.ir آیت الله محمدی ری شهری: در تاریخ 19/3/1383 (۲۵ شوال ۱۴۲۵ ) خدمت مرحوم آیت الله بهجت رسیدم. حال ایشان بهتر از ملاقات قبلی بود. فرزند ایشان گفت که ماه رمضان را روزه گرفته‌اند.

در مورد دیدار امام خمینی با شیخ حسنعلی نخودکی در جوانی و دستور العمل ایشان به امام – که بعد از هر نماز، سه بار سوره توحید و سه بار صلوات و سه بار آیه «و من یتق الله ...» را قرائت کند – پرسیدم.

پاسخ دادند : «ایشان با سید احمد زنجانی، پیش آقای شیخ حسنعلی نخودکی می‌روند و از او علم کیمیا می‌خواهند. ایشان جواب می‌دهد که : آیا متعهد می‌شوید که آن را در غیر آنچه مرضی خداوند متعال است، مصرف نکنید؟

هیچ یک، متعهد نمی‌شوند. بعد می‌گوید : چیزی می‌دهم که بهتر از کیمیا باشد. و آن دستور العمل را می‌دهد».

آیت الله بهجت، ترتیب اذکار را دقیق به یاد نداشتند؛ ولی فرمودند : «در بحار هست؛ اما مرحوم نخودکی، بخشی از آن را اخذ کرده است».

آیت الله بهجت اضافه کردند :

«شاید اگر آقای خمینی به آقای نخودکی می‌گفتند که کیمیا را با استخاره مصرف کنیم، به آنان می‌داد».

شیخ حسنعلی به امام فرموده بود که این دستورالعمل برای انجام شدن هر خواسته‌ای، مناسب است.

 

روایت چهارم:

(به نقل از آیت الله شهید حاج آقا مصطفی خمینی ره)

امام خمینی (ره) و شهید آیت الله سید مصطفی خمینی- آخرین اخبار ایران و خوزستان در خوزنیوز-khouznews.ir این جانب (آیت الله محمدی ری شهری) قبلاً از برادر بزرگوارم حجت الاسلام و المسلمین آقای علی اکبر الهی خراسانی شنیده بودم که با یک واسطه از آیة الله حاج آقا مصطفی خمینی نقل کردند که :

امام خمینی در جوانی همراه با یکی از رفقایش در مشهد با شیخ حسنعلی نخودکی، ملاقاتی داشته و از ایشان تقاضایی نموده است. آقای نخودکی هم به ایشان گفته : پس از هر نماز واجب، سه مرتبه سوره توحید را بخوان و سه بار صلوات بفرست و سه بار آیه «و من یتق الله یجعل له مخرجا» و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بلغ امره قد جعل الله لکل شیء قدرا «را قرائت کن.».

امام فرموده بوده که : رفیق ما به صورت منقطع به این توصیه عمل کرد؛ ولی من از آن موقع تاکنون، آن‌را ادامه داده‌ام و هر چه دارم، از آن دارم.

البته در نقل از حاج آقا مصطفی، رفیق همراه امام، سید محمد صادق لواسانی گزارش شده؛ اما نقل صحیح، همان است که آیت الله بهجت فرموده‌اند.

 

روایت پنجم:

(به نقل از آیت الله حاج آقا موسی شبیری زنجانی)

آیت الله شبیری زنجانی- آخرین اخبار ایران و خوزستان در خوزنیوز-khouznews.ir آیت الله محمدی ری شهری: همچنین در تاریخ ۱۳۸۳/۱۲/۸، تلفنی از حضرت آیت الله حاج آقا موسی شبیری زنجانی جریان درخواست امام و مرحوم شیخ حسنعلی در حرم حضرت رضا «علیه‌السلام» را پرسیدم. ایشان فرمود :

«خودم این جریان را از پدرم (آیت الله سید احمد زنجانی) نشنیده‌ام؛ ولی طلبه‌ای به نام سید صادق ... نقل کرد که : خوابی دیدم و به نماز پدرتان رفتم. دیدم که بر سر قبر قطب راوندی، برای ایشان فاتحه می‌خواند. به ایشان گفتم : شنیده‌ام کیمیا دارید؟ فرمود : بیا برویم صبحانه منزل! با هم رفتیم. بعد برایم تعریف کردند که یک سال با آقای خمینی، در مشهد بودیم. حرم، مشرف شدیم. شیخ حسنعلی هم مشغول بود و از روی مفاتیح _ که گویا تازه چاپ شده بود _ زیارت می خوند. ایشان (آیت الله خمینی) به او گفت : تو را به این حضرت، حاجتی دارم. شیخ گفت : سید بگذار زیارت کنم. بعد... قرار شد سر قبر شیخ حر عاملی با هم صحبت کنیم. شیخ وقتی زیارتش تمام شد، آمد.».

خواسته آیت الله خمینی گویا کیمیا بوده است. شیخ پرسید : اگر علم کیمیا داشتید و قدرت این را داشتید که کوه‌های دنیا را طلا کنید، مطمئن هستید که از این علم، سوء استفاده نمی‌شود؟ ایشان جواب دادند : نه.

ایشان فرمود:

اگر مطمئن نیستید، من چیزی را می‌گویم که {دیگر } مشکل مالی نداشته باشید و خطر هم نداشته باشد:

بعد از هر نماز، سه بار «قل هو الله احد» را بخوانید. بعد، سه بار صلوات و سه بار آیه «و من یتق الله» تا «قد جعل الله لکل شیء قدرا» را تلاوت کنید.

حاج آقا موسی اضافه کردند که :

پس از این جریان، یک وقت پدرم این جریان را برای کسی نقل می‌کرد که من، آخرهای آن را از ایشان شنیدم.

 

روایت ششم:

(به نقل از آقای مقدادی (ره) فرزند مرحوم نخودکی)

آقای مقدادی فرزند مرحوم نخودکی - آخرین اخبار ایران و خوزستان در خوزنیوز-khouznews.ir آیت الله محمدی ری شهری: یک نکته هم اضافه می‌کنم که از پسر شیخ نخودکی، آقای مقدادی (حاج شیخ علی مقدادی اصفهانی- متوفای ۱۳۸۸/۱۲/۲۷) با واسطه شنیدم که قبل از سوره توحید، آیة الکرسی را اضافه کنند و گفتند که این مطالب در روایتی آمده است.

اگر چه برخی، این اضافه را از فرزند مرحوم نخودکی نقل کرده‌اند، ولی آقا (آیت الله بهجت)، فرمود : «به گمانم او در شرحی که برای پدرش نوشته، این اضافات را نیاورده است» و مقصودشان کتاب نشان از بی نشان‌ها بود.


تایپ مطالب نقل شده از کتاب زمزم عرفان توسط عباس- پایگاه صالحات

منابع :

روایت اول: سایت خبری تحلیلی البرز

روایت دوم: سایت رجانیوز به نقل از مجله پاسدار اسلام - مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان با آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی

روایت سوم، چهارم، پنجم و ششم: کتاب زمزم عرفان، نوشته آیت الله محمدی ری شهری

غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۹۹
محتاج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
3
55
سلام بسیار عالی بود اول دعا در حق کسی که این را نصیحت کرده (نخودکی)و دوم کسی که مرا راهنمایی فرمود التماس دعا
لیلا نظارت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
1
39
سلام.وممنون از اینکه چنین کیمیای باارزشی در اختیار مون قرار دادید .دعا میکنم همه این اعمال رو انجام بدن و از برکاتش بهرمند بشن...الهی آمین....
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
1
31
سلام خداروشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
1
22
اجرتان باخدا
احمد غزازان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
16
سلام خدا خیرتون بده اشاءالله خودشون مدد کنن که بتونیم وارد قرب خدا بشین
امیر مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
1
7
ممنون خیلی عالی بود
مريم رستمي زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
6
24
سلام طريقه حاجت روا كردن توسط مرحوم ايت الله نخودكي را ميخواستم بدانم . همان دستوري كه 3 تا چهارشنبه عمل كنيم حاجت روا ميشويم.
حاجيه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
2
35
سلام ما هر چه داريم از وجود با بركت اين علماي واقعي است خداوند به آنها و به شما خير بدهد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
12
سلام.میخواستم کتاب /نشان از بی نشانها/رو معرفی کنم که کرامات آقای نخودکی رو نوشته. یا علی(ع)
علی
|
GERMANY
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
2
17
افتخار میکنیم که شیعه هستیم و همچنین علمایی داریم
حسن جانفزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
1
6
ما شیعیان با داشتن ائمه برحق و علمای بزرگواری همچون آیت الله نخودکی هیچگاه احساس غربت و تنهایی نمی کنیم
ناشناس
|
CANADA
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
7
خدا را شکر نمردیم و به دورۀ آخرزمان و علمای آن رسیدیم و به تحقیق فرمایش پیغمبر صلی الله وعلیه وآله جامۀ عمل را پوشیده و نمایان دیدیم
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
4
بسیار ارزنده بود و من ا...التوفیق
آرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
5
سلام،آیت خدا آقای حاج شیخ حسنعلی اصفهانی معروف به نخودکی از عرفای به نام و در عین حال بی نشان است که خداوند او را غریق رحمت و ما را از رهروان واقعی ایشان قرار دهد.
با تشکر از شما و جمیع خدمتگذاران به اسلام.من الله التوفیق
لیلا ممقانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
3
کاش ماهم مثل علما شویم وانها دست مارا بگیرند
مجید ملا حسین چاوشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
4
به نام خدا
باسلام ودرود بروح عالم بزرگ شیخ حسن نخودکی که بعد از رحلتش هنوز باعث رهنمون شدن شیعیان است اینجانب دو جلد کتاب ایشان که نشان از بی نشان است را بارها مطالعه کرده ام وباز هر دفعه چیز جدیدی از آ؟نها می آموزم امید است دعای این مرد خدا باعث شامل ما شود و آخر و عاقبت بخیر شویم از اینکه این سایت وجود دارد از شما ممنونم وخدا خیرتان دهد.
مجید ملا حسین چاوشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
4
به نام خدا
باسلام ودرود بروح عالم بزرگ شیخ حسن نخودکی که بعد از رحلتش هنوز باعث رهنمون شدن شیعیان است اینجانب دو جلد کتاب ایشان که نشان از بی نشان است را بارها مطالعه کرده ام وباز هر دفعه چیز جدیدی از آ؟نها می آموزم امید است دعای این مرد خدا باعث شامل ما شود و آخر و عاقبت بخیر شویم از اینکه این سایت وجود دارد از شما ممنونم وخدا خیرتان دهد.
زهراکریمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
4
اجرتان باعزیززهراسلام الاه علیه بازهم بامعرفی ذکرها مختلف اشناکنید
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
ازخدا می خوام با شناخت این خوبان واهل معرفت، ما و همه جوانان رادرمسیر رحمت وکرامت خودش قراردهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
1
انشالله که درست شیم خدا میدونه چقد تا حالا از این مطالبو شنیدیم ولی هیچ تغییری در ما صورت نگرفته کار از ریشه خرابه ،دعا کنید واسه ما
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
سلام دستور روکاملا اجراکنید اگر نوشته هرکس تقوای الهی پیشه کند پس باید شما تقواپیشه کنید واگر نوشته به خداتوکل کنید پس خالصانه توکل کنید و به غیرخدا به هیچکس توکل نکنید
ترانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
3
انسان با اعتقادی نیستم اما وقتی این چیزا رو میخونم خدا میدونه چه حال عجیبی پیدا میکنم
ممنون
محمد محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
1
اجرتان با خدا اگر شود اذکار دیگری هم بگذارید
عبداله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
1
3
خداوند دعای خوبان را در حق ما مستجاب نماید .
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
2
من از آذر ماه سال 91 هرروز اين اذكاررو مي خونم ---واقعا در زندگيم از نطر مالي معجزه رخ داد --- حتما پيگير باشيد
روسياه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
1
سلام
من 26 سالم هست وقتي اين مطالب ميخونم فقط شرمنده ميشم از خودم و زندگي که تا الان داشتم وگناه کردم خيلي مشکلات دارم تو زندگي ولي به بيشنهاد يکي از دوستان دستوراتي که ايت الله نخودکي بزرگوار به امام خميني کردن را دارم انجام ميدم خدا شاهده که ارامشي به من دست ميده که تا الان همچين ارامشي نداشتم اميدوارم همه مردم اين دستورات را بدانند و به انها ايمان وباور داشته باشند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
6
صواب صلواتی را به روح حاج شیخ حسنعلی نخودکی نثار کنید.
علی و داوود
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
1
سلام التماس دعا داریم علی و داوود
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
0
4
خیلی عالی بود خدا خیرتون بده .باز هم از این مطالب تو سایتتون بزارید.
معصومه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
1
خیلی عالی بودامیدوارم بتونم انجام بدم وجواب بگیرم چون دیگه خسته شدم ازبس که هردری رو زدم به روم بازنشده مشکلات زیادی تو زندگیم دارم ولی بازم خدارو بابت همه نعمتهاش که داده وما نمیبینیم شکر,التماس دعا
رستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
3
با سلام و درود به روح پر فتوح مرحوم ایت ا... نخودکی کاش ما هم بتوانیم رهرو راهش باشیم
خنجری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
0
2
واقعا عالی بود من انشا... از این به بعد میخوانم وشما هم در ثواب شریک
پریسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
0
6
امشب شب مبعث حضرت رسول هست
من دانشجوی دکتری در مشهد هستم...هفته ای چند مرتبه شبها برای زیارت به حرم میروم ولی تا حالا توفیق نشده بود بر مزار آقای نخودکی بروم و فاتحه ای قرائت کنم..
امروز جائی بودم و روبه من گفتن که گرفتاری و برو سر قبر آقای نخودکیممم
من واقعا گرفتارم...امشب ان شالله میروم ...برای همه شما دعا می کنم....
احمد عرفانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
3
ایت الله نخودکی مردی وارسته وبزرگ است انشاالله روح این بزرگوار بکمک بندگان ضعیفی همچون من اید روحش شاد
مينا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
2
مرسي به خاطر اين ذكر خيلي خوب جواب داده من كه حاجت روا شدم بازم بذاريد ممنون ميشم يه صلوات براي روح پاكش بفرستيد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
0
1
سلام باشد کار نیکویتان ماندگار تجربه کنید همگان
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
1
عالی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
0
2
دوستاني كه اين دعا رو ميخونن و نتيه گرفتن لطفا بگيد كدوم نسخه رو انجام ميدهيد ؟ نسخه ي مرحوم بهجت كه بدون ايت الكرسي و تسبيح هست يا نسخه ي با آيت الكرسي و تسببح ، من ميخوندم ولي از وقتي دو تا روايت شنيدم گيج شدم
یونس شایسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
3
بسم الله.خداوند بخاطرعلما که ایت حق هستند عذاب را برمانمی فرستد وگرنه اگرانها نبودند تهران را وجاهای دیگرکه فساددران جاموج میزندباخاک یکسان میکند.واگرعذابی هم بخواهدبیایدخداوند علما رامیبردبعدعذاب میکند چون کسانی مانندایت الله العظمی بهجت ره خوشوفت مجتبی تهرانی وحق شناس رفتند خیلی است که در یک سال دو عالم دو اولیا الله ازدنیا بروند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
2
سلام و ممنون از مطالب مفید و زیبایتان.من به عرفان بسیار علاقمندم و دوست دارم وارد این ماجرا بشم و به قدر ظرفیتم هر چند اندک باشه از این چشمه جوشان الهی برخوردار بشم ولی ایا واقعا جایی برای خانمها در این راه هست اایا یک بانوی ایرانی که عارف هم باشه داریم ایا به خانمها اجازه ورود به سلوک رو میدن وعارفی هست که بانوان را پذیرش کنه
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
1
2
عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
2
خیلی علاقه داشتم بروم حضرت امام رضا (ع) ولی توفیق نشد. این سایت به لطف آن حضرت خدا نصیبم کرد.
رضا
|
UNITED STATES
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
0
2
سلام علیکم
این عزتها همه از برکات علی علیه السلام و فرزندان شیعه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
2
التماس دعا با ذکر یک صلوات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
1
سلام و صلوات بر مومنان درگاه ربوبي
احمد یوسفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
الحمدلله رب العالمین . شکر خدارابخاطراین علما که ابروی شیعه هستند خدا مارا به ابروی اینان ببخشد
منیهدی اخوان فی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
1
سلام باعرض خسته نباشید دست شمادردنکند خدارابرای دریافت این مطالب شکرمیکنم
ز محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
0
1
الهی که همه مسلمونا به خواسته هاشون برسن ومنم به ارزوهام برسم وعاقبت بخیر بشیم در سایه لطف وکرم ائمه اطهار.نثار روح بزرگوار همه عالمان دین صلوات .
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
0
1
از پروردگاررحمن و رحیم توفیق انجام دادن راداریم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
1
عالیه
مریم وزیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
1
سلام دوستان عزیز به این اعمالی که گفته شد شک نکنید من انجام دادم نتیجه گرفتم دقیقا همون اعمالی که اقای نخودکی اصفهانی گفتند.
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
1
1
انشاءالله خداخیرتان دهد
سودابه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
1
0
باعرض سلام من یه مشکل بزرگ دارم ازهمینجا که خیلی ازمشهددورهستم 12ختم قران رانذرشیخ حسنعلی نخودکی میکنم که واسطه بشن حاجت مراازخداتاهفته اینده بگیرن من هم این 12ختم راانجام میدم وثوابش راهدیه به روح این شیخ بزرگوارمیکنم
نهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
1
0
به نام خدا
ممتون و سپاس پروردگار رحیم و مهربان را که چنین نعمت های گران قدر به ما عطا فرمودند
آمنو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
1
خدایا در محضر شما به اندازه یک نخود هم اعتبار داشته باشیم کافیه روح پر فتوح آقای نخودکی و امام یه صلوات با عجل فرجهم یاعلی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
1
الهم صل علی سیدنامحمدواله ماختلف الملوان وتعاقب العصران و کرا جدیدان و الستقبل الفرقدان بلغ روحه و ارواح اهل بیته منا تحیه و السلام.ثواب 10000 صلوات دارد .برسد به روح بزرگش.التماس دعا
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
0
0
التماس دعا
محمد
|
UNITED STATES
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
سلام.بنده یکبار .فقط یکبار سعادت انجام نماز به امامت حضرت آیت الله بهجت نصیبم شد و خدا شاهد است بعداز چند روزی حاجتم برآورده شد (خریدخانه)که من فقط با این نیت پشت سر ایشان نماز خواندم. قطعأ حضرت آیت الله نخودکی بمراتب از این بزرگوار به درگاه حق مقربتر بوده اند و ایمان دارم که اگر همین سفارشی که به امام داده اند را انجام دهیم الله باریتعالی از منبع غیب به حرمت این عزیزان مقرب درگاهش روزی و برکت برایمان مقرر میفرماید. انشاالله
علی زرگری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
امیدوارم با این همه که علمای خوبی داری در زمهن اخرت که امیدوارم زود زمان اخرت بشه و جهان پر از گل های زیبا شود وپر از نیکی من امیدوارم که من به بهشت بروم
یحیی غلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
خوشا به حال مردان خدا. انانکه در دنیا به رضای خدا زیستند و در اخرت هم هم نشین خوبان عالمند.سلام ودرود بر همه انان. کاش ما هم خانه دلمان را واعمالمان را بر طبق رضای خدا می ساختیم تا روزیکه به دیدار خدا میرویم الوده اعمالمان نباشیم.
ناصر
|
ROMANIA
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
خدایا به آبروی آبرومندان درگاهت دست ما رو هم بگیر در دنیای پر از فتنه ای زندگی میکنیم.
محمدحسن کرمی زارع
|
ROMANIA
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
خداوندا روح نخودکی اصفهانی وامام که رحمت خدا براوبادباانبیا مهشورفرما.وما راازشفاعتشان بهرمندبگردان.آ مین
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
0
بنام خدا دوستان عزیز کتاب نشانی از بی نشان ها یه گنج واقعی حتما خریداری کنین و بخونین خیلی چیزها درون این کتاب هست که مطمینم با خوندش خیلی چیز ها یاد میگیرین شیخ حسن نخودکی اوعجوبه ای تکرار نشدنی بوده و واقعا با شناخت اون مرد بزرگ چیزهای زیادی آیدتون میشه از همگی التماس دعا
هدايت
|
IRAQ
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
0
من اين اذكار را آنجام ميدهم 2 سال است ..ولي باينصورت بعد از هر نماز تسبيح الزهراء ع وبعد آية الكرسي وبعد 3 بار سوره توحيد وبعد 3 بار ومن يتق الله يجعل له مخرجا الى آخر الاية. وبعد 3 بار صلوات.....آنجام دادم ...
آيا اين دكر در انجام باينصورت فرق ميكند ..؟؟
کشاورز بخشنده
|
GERMANY
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
جناب کرمی زارع وسع الله عینه و کثر الله کتبه دعای جنابتان با ادخال ح و ش و ر به مدخل ه به اجابت رسید و ارواح مذکوره با ارواه ( ح) ان بیا مهشور شدند
یداله ولی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
0
2
خداوند تمام علمآواقعیکه زخمت زیادی برای اسلام کشیدند رحمت کند وما را توفیق رفتن به راه آنا دهد
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
3
مایه مباهات وافتخارعالم تشیع هستند
فرحنازباغستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
4
ممنون ازمطالب سازنده ارائه شده.ترتیب اذکارتوصیه شده دقیقأچگونه است ورعایت انهاچقدر مهم است باتشکروالتماس دعا
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
1
1
بعد از خواندن یک روایت از این شیخ بزرگوار در اینترنت به جستجو پرداختم تا ایشان رابیشتر بشناسم الان حس خیلی خوبی دارم تشکر میکنم از شما عزیزیزان خدا توفیقتان بدهد
علی
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
0
خداوند به علما عمر طولانی عطا نماید و ما هم به راه راست هدایت شویم .. رب صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم .
یا زهرا .
معصومه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
سلام,بهترین هانصیب شماها باشه,هم دنیاهم آخرت.مچکریم
احمد جعفری ندوشن
|
ROMANIA
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
1
باسلام من اکثر اوقات بعد از نماز این دعا و دستور را انجام میدهم، انشاءالله که خداوند به همه سلامتی بدهد و همگی حاجت روا شوید.
الهم عجل لویک الفرج
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
2
باسلام. اول یه صلواتی بفرستیم برای شادی روح ایت الله نخودکی . من تو اینترنت با ایشون اشنا شدم. غبطه خوردم که چرا 30سال دارمو ایشونو حتی در حد اسمی هم نمیشناختم. به امید خدا میخوام دستورات بعد نماز ایشون رو شروع کنم به امید حاجت روا شدن همه دوستان و خودم. و یه ختم قران هدیه میکنم برای شادی روح ایشون به نیت براورده شدن حاجتم. از همتون عاجزانه التماس دعا دارم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
با سلام
من دوسال گذشته این دستور را مدتی انجام می دادم و واقعا تاثیر آن را دیدم.
فرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
0
سلام خیلی ممنون از مطالب ارزشمندتون.واقعا استفاده کردم
ان شاءا... همه حاجت روا بشن.
سعيد عاطفي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
سلام بر همگي سلام بر اوليا خاص خدا خصوصا جناب حسنعلي نخودکي رحمت اله عليه ، انشااله لا توکل بر حضرت حق و تعاليم مردان راه خدا به مرادتان برسيد ، شادي روح ائمه هدي و انبيا ومرحوم نخودکي صلوات بر محمد و ال محمد
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
سلام خدمت همه دوستان و بزرگواران ارزوی عاقبت بخیری که بهترین دعا میباشد برای تک تک شما .بنده حقیر وگنهکار خدا و برادر کوچیک همه شما عرض میکنم که بنده سالها با گرفتاری و مشکلات درگیر بودم و حال ثواب کردن نداشتم و بعضی مواقع درگیر گناه و بدیها.ولی سالها میشنیدم که اکثرا بزرگان توصیه به نماز اول وقت میکردن و من سرتاپا گناه بی توجه و بی اهمیت .تا اینکه در یک مجلسی توفیق شد و با خودم عهد کردم نمازهام رو اول وقت بخونم .دوستان باور بفرمایید این عمل به جز رفع گرفتاری و تلطیف روح اینقدر اثار داشته داشته که خدا میداند و بس .حال ثواب .توفیقات معنوی.بازدارندگی از گناه .حال خوب .ترغیب به اعمال مستحبی .اشک چشم و ........ خواهش میکنم تو زندگیتون امتحان کنید و شما هم اثارش رو ببینید .التماس دعا
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
0
باسلا مطالب بسیار عالی هست روحش شاد
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
0
ممنون..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
0
0
خداوندروحش شادکندهمه مامدیون علماهستم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
من که تاحدودی نتیجه گرفتم.شماهم امتحان کنید.
ناشناس
|
CANADA
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
0
0
باسلام من امروز در سال ۹۵ دیدم البته دوستان همه دعا ها در زمانیکه خداوند صلاح بداند مستجاب میشه اما بعض رفتا رها مسیر رندگی افراد را عوض میکنه من تجربه خودم را میگم چون من را نمیشناسید تعریف میکنم ۷۰ سال دارم خدا را شکر میکنم خدا همه نعمتش را بهم داده در نوجوانی هیچ چیزی نداشتم در نوجوانی به جلسات قران میرفتم معلم قران ما ترجمه وتفسیر سوره حضرت یوسف را بارها برای ما تعریف کرده بود در جوانی زمینه گناه برایم فراهم شد از گناه کبیره که مهیا بود صرفنظر کردم وچند سال بعد یک انفاق با خلوص کردم در طول عمرم خیلی انفاق کردم ولی ان یک مرتبه واقعا درش خلوص بود بعد از ان در های رحمت خدا برویم باز شد الان ارزو دارم مثل جوانی همان خلوص را پیدا کنم از شما که این تجربه خودم برایتان گفتم التماس دعای خیر دارم عزیزانم من فکر میکنم لطف خدا که شامل این حقیر شده برای ترک یک گناه کبیره ویک انفاق با خلوص ای جوانهای پاک شما را قسم میدهم به چهار ده معصوم پاک از خداوند برای منهم عا قبت بخیری بخواهید الهی شما هم عاقبت بخیر شوید
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
0
بسیار عالی بود خصوصا اینکه از چند منبع مختلف بیان شده بود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
0
یک قدم به سمت خدا برویم خدا صد قدم به سمت ما میاید ولی امان از حب دنیا
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
سلام من خیلی خوشحالم که بااین کانال آشنا شدم چطور نمیتونم واردکانل بشم
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
باسلام لطفا راهنمایم کنید چطور وارد گروه پرسش و پاسخ حاج نخودکی واردشوم
سنایی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
آیا آیت الکرسی تا پایان دو آیه بعد از آن باید خوانده شود؟
پرده شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
التماس دعا
حامد نوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
در کلام بزرگان لقمه حلال تکرار شده خیلی
ونماز اول وقت که مرحوم سید علی قاضی ره فرمود
نماز را کوچه‌بازاری نکنید
و‌بعد از این‌دو‌ ،مورد ،،،،خواندن سوره مبارکه یاسین صبحها بعد از نماز تو صیه شده ....که
من این مطلب رو درکلام دوعالم ربانی دیدم
یکی مرحوم مرعشی نجفی و دیگری در کلام مرحوم نخودکی
پرستو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
با سلام نظر به اینکه از کودکی با رنج و سختی بزرگ شدم و سعی کردم همیشه حق الناس رو رعایت کنم ولی یه گرفتاری بزرگ دارم برام دعا کنین چون خیلی دلسرد شدم دعا ی چندین سالمه قبول نمیشه .
محمد علی عباسقلی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
روح وجانم به فدای هر 4بزرگوار وامید شفاعت وتوفیق عمل به این دستورالعمل.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
افرین برشما خبر بسیار دلچسبی بود
جلیل
|
GERMANY
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
0
با سلام بنده قریب به یکسال است که بر این ذکر مداومت دارم و خداوند توفیق داده است آنرا می خوانم ، جالب است که دو نتیجه گرفته ام : 1- توفیق انفاق کردن من بیشتر شده است 2- تا کنون نشده است که در این مدت ، پولی نیاز داشته باشم و به یک طریقی به من نرسد و من محتاج دیگران شوم .
محسن فرقاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
الهم صل علي محمد وآل محمد
برسد به روح پرفتوح مرحوم آيت الله شيخ حسنعلي نخودكي ( ره)
مهدی ص خمینی شهر
|
ROMANIA
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
سلام بهمه سالکان الی الله. خدا رحمت کند شیخ حسنعلی را
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
سلام من جند ماه اسم اقا نخودکی راشیدم ارادت خواصی براش پیدا کردم
غلامرضا سرافراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
درود صدهزار صلوات به روح پر فتوح علمای بزرگی همچون اقای نخودکی وایت الله بهجت انشالله دستمان را بگیرند هم در دنیا وهم اخرت.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
سلام دوستان اول مارا دعا کنید.دوم ممنون ازسایت خوبتون.سوم اگه کانال تلگرام یا هرکانالی داره ما را دعوت کنیم ممنون از شم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
باسلام وارزوی سربلندی همه دوستان. من دعای یستشیر را هم تجربه کردم واقعا عالیه.دعای کوتاهیه توی مفاتیح .
:
:
:
آخرین اخبار